Workshop gratuit de comunicare pentru studenţi şi masteranzi

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Studenţii şi masteranzii interesaţi de domeniul comunicării pot aplica online pentru a participa la o serie de workshopuri gratuite în cadrul unui program intitulat "Brand Enthusiasts Community".

Progrmul se adresează studenţilor înscrişi la facultăţile de Marketing, Sociologie, Comunicare, Relatii Publice, Media şi Jurnalism.

Ca să fie selectaţi în proiect, studenţii trebuie să trimită un mesaj privat pe pagina de Facebook a organizatorului, agenţia de cercetare Reveal Marketing Research, în care să dea un exemplu de brand pe care îl consideră foarte bine construit în percepţia consumatorilor, şi să-şi justifice alegerea.

Mesajul trebuie să conţină şi numele complet, facultatea şi specializarea, anul de studiu, adresa de email, numărul de telefon, iar aplicanţii cu cele mai bune răspunsuri vor fi contactaţi pentru înscrierea pe lista de participare.

Primele seminarii de coaching vor avea loc în perioada 21-23 iunie, joi, vineri şi sâmbătă, la sediul agenţiei.

Cele trei zile de workshop vor aborda trei problematici: Industria de comunicare din România, Cercetarea de Piaţă şi Poziţionarea Brandului, Career Coaching.

La discuţii va fi prezent şi un invitat surpriză - Communication Officer al unei importante multinaţionale din România.

Programul "Brand Enthusiasts Community" se derulează până în luna octombrie a anului 2013, iar următorul workshop este programat în toamnă, în perioada 27-29 septembrie.

Proiectul este inclus în planul de Corporate Social Responsibility 2012-2013 al agenţiei de cercetare Reveal şi susţinut de Institutul Aspen România.

Ideea de a-l realiza a apărut din dorinţa de a contribui la dezvoltarea tinerilor studenţi şi masteranzi prin împărtăşirea experienţei acumulate în mediul business al industriei de comunicare.

"Ne dorim să ajutăm tinerii să îşi aşeze bazele unei cariere, iar pentru asta, ei trebuie să înţeleagă care sunt aşteptările angajatorilor din industrie dar şi domeniul care li se potriveşte cel mai bine. Acestea sunt cele două direcţii pe care le urmărim prin programul "Brand Enthusiasts Community: un ghidaj în carieră şi oportunitatea de a lua contact direct cu actorii din industria de comunicare", spune Marius Luican, directorul general Reveal Marketing Research.

Evenimente



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite