Un nou sistem în Aeroportul „Henri Coandă“ din Capitală: „Happy or Not“ măsoară nivelul de satisfacţie a pasagerilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Sistemul internaţional „Happy or Not“ de măsurare a nivelului de satisfacţie a pasagerilor faţă de serviciile oferite a fost introdus, marţi, pe Aeroportul „Henri Coandă“, primul domeniu testat fiind cel al parcărilor publice, potrivit anunţului făcut de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

„Sistemul «Happy or Not» introdus şi în Aeroportul Internaţional „Henri Coandă“ din Bucureşti include un număr de opt dispozitive, care afişează o întrebare la care pasagerii pot răspunde apăsând unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» până la «very unhappy»)“, spun reprezentanţii aeroportului, citaţi de Mediafax.

Sistemul va monitoriza şi măsura, în timp real, nivelul de satisfacţie pe care pasagerii îl au atât faţă de calitatea serviciilor din aeroport, cât şi faţă de angajaţii care realizează respectivele servicii.

Primul domeniu asupra căruia pasagerii îşi pot exprima gradul de satisfacţie este cel al parcărilor publice, dar în  acest an vor mai fi monitorizate în acest fel şi serviciile de curăţenie, check-in, retail şi securitate.

Sistemul „Happy or Not“ este introdus şi în alte aeroporturi europene, printre care Heathrow - Londra, Lutton - Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.

București



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite