Bogătașii din Capitală se dau în vânt după marca Lanvin. Cel mai ieftin produs: o bandană de 1.400 de lei

Când vine vorba de îmbrăcăminte de lux, bucureștenii au de unde alege. Piața modei de top benefiaciază de o colecției impresionantă de branduri precum Chiristian Dior, Gucci, Lanvin, Louis Vuitton sau Burberry, cel mai recent magazin destinat bogătașilor deschis în Capitală.

Ştiri pe aceeaşi temă

Calea Victoriei găzduiește zeci de magazine cu mărci de lux care pot satisface și cele mai rafinate gusturi. Aici, bucureștenii pot găsi și conceptul Victoria 46, un magazin dedicate femeilor, care adună o selecție de aproape 30 de nume care pot fi urmărite pe podiumurile de la New York și de la Paris Fshion Week. Printre acestea se numără Christian Dior, Lanvin,  Alexander McQueen, Yves Saint Laurent , Roberto Cavalli, Balenciaga și Marc Jacobs.

Reprezentantul conceptului, Mihaela Bălan, a subliniat că îmbrăcămintea de top „se adresează femeilor care apreciază produsele de lux cu finisaje excepționale și care se informează permanent cu privire la brandurile preferate”.

Totodată, ea a adăugat că hainele scumpe nu sunt numai pentru bucureștenii bogați: „Clienții noștri au venituri mari și foarte mari, însă există și o nișă deloc neglijabilă a consumatoarelor de modă care sunt dispuse să economisească și câteva luni pentru a-și putea cumpăra geanta sau perechea de pantofi dorită”.

Cel mai exclusivist brand, Christian Dior

Printre cele mai căutate branduri se numără Christian Dior, Alexander McQueen, Yves Saint Laurent și Lanvin, care sunt, de asemenea, și cele mai scumpe dintre mărcile de top. Cel mai exclusivist, dar și unul dintre cele mai apreciate nume de către damele din București, este Christian Dior.

Când vine vorba de eleganță, doamnele înstărite achiziționează cele mai rafinate articole vestimentare, indiferent de preț. Cea mai ieftină creație marca Lanvin, una dintre preferatele clienților, este o bandană în valoare de 1.369 de lei, iar cea mai scumpă, o rochie de 16.089 de lei.

Chiristian Dior, una dintre cele mai scumpe mărci din cadrul conceptului Victoria 46, practică, de asemenea, prețuri pentru cei pretențioși în materie de îmbrăcăminte. Cel mai ieftin produs al casei de modă este un inel în valoare de 479 de lei, iar cel mai scump articol vestimentar este o rochie care costă 22.359 de lei.

 Nici Alexander McQueen nu se lasă mai prejos: cea mai ieftină creație este un tricou ce ajunge până la 739 lei, iar cea mai scumpă, o rochie în valoare de 22.359. 

Piața modei de lux din Capitală și-a completat, recent, colecția de branduri celebre, prin inaugurarea, pe 19 martie, a primului magazin Burberry din România. Hainele în carouri ale brandului britanic sunt faimoase în rândul pasionaților de modă, care pot își pot achiziționa articole vestimentare semnate de Burberry chiar din incinta hotelului Radisson Blu, situat pe strada Luterană, în apropiere de Calea Victoriei.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările