Aeroportul Otopeni devine neîncăpător

Aeroportul Otopeni devine neîncăpător

Aglomeraţie Aeroportul Otopeni FOTO Victor Ponta

Aeroportul Otopeni ocupă un loc ruşinos în clasamentul aeroporturilor cu celor mai bune servicii din lume şi situaţia ar putea deveni şi mai rea, datorită faptului că nu mai face faţă numărului de pasageri.

Ştiri pe aceeaşi temă

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti anunţă că a înregistrat, în primele şase luni ale anului 2019, cumulat pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Bucureşti-Băneasa Aurel Vlaicu, un trafic aerian de 6,85 milioane pasageri şi 69.687 mişcări de aeronave (aterizări şi decolări).

Numărul pasagerilor care au tranzitat cele două aeroporturi ale Bucureştiului în primul semestru din 2019 a înregistrat o creştere de 8,7 %, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, această evoluţie încadrându-se în tendinţa europeană generală.

Pe aeroporturile Capitalei s-a înregistrat, de asemenea, şi o creştere a numărului de mişcări de aeronave, depăşind statistica primelor şase luni ale anului 2018 cu un procent de 7,5 %.

Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti s-au înregistrat 6,85 milioane de pasageri cu o creştere de 8,19 %, iar pe Aeroportul Internaţional Bucureşti Băneasa- Aurel Vlaicu creşterea este de 25%, cu un total de 12.644 pasageri înregistraţi de la începutul anului.

În ceea ce priveşte numărul de mişcări de aeronave, pe cele două piste ale Aeroportului Henri Coandă au fost înregistrate 59.037 aterizări şi decolări, iar Aeroportul Bucureşti Băneasa, s-a înregistrat o creştere de la 7.000 în primul semestru 2018 la 10.657 de aterizări/decolări în 2019.

Pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti, operează în prezent 57 companii aeriene, care transportă pasageri către 128 destinaţii.

Servicii proaste                                                                                  

Un clasament efectuat la nivel mondial asupra celor mai bune companii aeriene şi aeroporturi, plasează Aeroportul Otopeni pe locul 129 din 132, la capitolul punctualitate şi servicii acordate clienţilor.

„Aeroportul Internaţional Henri Coandă Otopeni, principalul aeroport al României, a fost clasat pe locul 129 din 132 (faţă de 116 din 141 în 2018). Otopeni a obţinut 6 puncte la punctualitate, 6.1 la calitatea serviciilor şi 6 punte la calitatea serviciilor de vânzare cu amănuntul, scorul total fiind de 6.03”, a informat AirHelp, autorul clasamentului.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările