Cine va promova brandul de ţară al Moldovei, în Occident

Cine va promova brandul de ţară al Moldovei, în Occident

Organizaţia de Atragere a Investiţiilor şi Promovare a Exportului pregăteşte o resuscitare a brandului nostru de ţară, printr-o licitaţie lansată de Societatea Germană pentru Cooperare Internaţională.

Ştiri pe aceeaşi temă

Noua strategie de comunicare va fi orientată spre atragerea investiţiilor străine directe în Moldova, promovarea exporturilor produselor şi serviciilor autohtone, precum şi creşterea atractivităţii din punct de vedere turistic.

Agenţia care se va ocupa de brandul de ţară al Moldovei va trebui să planifice toată activitatea de comunicare şi de promovare din acest an până în 2017 şi să pregătească un media plan valabil pentru anul în curs, care să vizeze publicul larg din Uniunea Europeană şi, implicit, mediul de afaceri din spaţiul comunitar.

Deocamdată, identitatea vizuală naţională promovată prin misiunile diplomatice moldoveneşti constă într-un logo care prezintă un cub „şlefuit“ precum o piatră preţioasă. Imaginea a fost creată în 2005 de o agenţie de comunicare din Germania, care a fost contractată de Ministerul Economiei în baza unei finanţări oferite de UE.

Luna trecută, Agenţia Turismului a lansat un clip publicitar care pune într-o lumină nouă mai multe atracţii turistice din Moldova, printre care cetatea de la Soroca, Orheiul Vechi şi beciurile subterane de la Cricova. Spotul, pregătit pentru a fi difuzat pe posturi internaţionale precum BBC, Euronews, CNN şi Discovery, a strârnit multe critici.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările