Motivul incredibil pentru care zeci de pasageri au pierdut avioanele. Vremea a fost favorabilă, iar aeronavele nu au avut probleme tehnice

Motivul incredibil pentru care zeci de pasageri au pierdut avioanele. Vremea a fost favorabilă, iar aeronavele
nu au avut probleme tehnice

FOTO: radioiasi.ro

Pasagerii unei curse aeriene Suceava-Bucureşti au avut, vineri dimineaţă, neplăcuta surpriză să nu poată face check-in-ul în aerogara Aeroportului „Ştefan cel Mare”, din Salcea, judeţul Suceava. Cei mai afectaţi au fost pasagerii care voiau să ia alte avioane din Capitală ca să ajungă în străinătate şi care au pierdut cursele externe.

Pentru că nu au putut să facă check-in-ul în Aeroportul "Ştefan cel Mare" din Salcea, pasagerii care voiau să  ajungă în străinătate n-au mai avut timp să facă formalităţile în aeroportul din Capitală şi au fost pierdut aeronavele de legătură. Unul dintre pasageri ne-a spus, sub protecţia anonimatului, că de vină a fost Aeroportul Suceava, pentru că nu avea legătură la internet.

„Mi-am luat bilet pentru cursa Tarom Suceava- Bucureşti, de vineri, 20.09.2019, la ora 05.40. Din Capitală, trebuia să plec în străinătate, dar, pentru că nu am reuşit să fac check-in-ul la Suceava, am pierdut legătura externă. Au fost mai multe persoane în situaţia asta. Cei de la Aeroportul Suceava ne-au spus că nu mai au internet şi că trebuie să aştepte să se facă ora 9.00 ca să sune la departamentul de Relaţii Publice al furnizorului de internet. Este halucinant cum stă ditamai aeroportul într-un singur abonament de internet”, ne-a spus pasagerul.

Conducerea Aeroportului „Ştefan cel Mare” din Salcea susţine că vina nu-i aparţine.

„Check-in-ul se face prin Societatea Internaţională de Telecomunicaţii Aeronautice, care nu are nicio legătură cu internetul aeroportului. Sistemul a cedat dimineaţă şi nu s-au putut face înregistrările. Practic, noi băteam de aici, din calculator, numele pasagerilor, dar nu se înregistrau în S.I.T.A, cu care lucrează şi Tarom. S-a dispus o cercetare ca să vedem care este cauza. Este un sistem comun al operatorilor”, a declarat Marius Grosu, director adjunct al Aeroportului „Ştefan cel Mare”.

În cele din urmă, angajaţii Tarom au recurs la o metodă clasică de înregistrare a pasagerilor pentru cursa internă, scriind de mână numele oamenilor, după care au dat listele echipajului. Evident, metoda nu a putut fi folosită şi pentru cei care urmau să călătorească mai departe, în afara ţării.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: