Ţepele cu produse tranzacţionate online continuă la Suceava. O femeie reclamă că a primit ciocolată în loc de iPhone

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO www.lookfor.ro
FOTO www.lookfor.ro

Două persoane din Suceava au reclamat la Poliţie că au primit ciocolate sau ambalaje goale în locul telefoanelor mobile pe care le-au contractat online.

După cazul bărbatului din Suceava care a primit o cutie cu crengi de brad şi bolovani în loc televizor, alte două persoane din judeţ au depus plângeri la Poliţie referitoare la presupuse fraude cu produse tranzacţionate online.

Poliţia municipiului Suceava a primit o nouă plângere din partea unei localnice în vârstă de 36 de ani cu privire la faptul că a fost victima unei infracţiuni de înşelăciune.

Din verificările poliţiştilor a rezultat că la data de 29 iunie 2017, reclamanta a postat pe site-ul www.olx.ro un anunţ prin care vindea un hoverboard, cu suma de 700 de lei, ocazie cu care a fost contactată pe telefonul mobil de o persoană din municipiul Cluj – Napoca, care i-a oferit în schimb un iPhone 6. Suceveanca, fiind de acord, a trimis la adresa din Cluj – Napoca hoverboard-ul, urmând să primească la adresa sa telefonul mobil.

Până în ziua de 4 iulie 2017, reclamanta a ţinut legătura telefonic cu bărbatul din Cluj şi a aflat că acesta a primit hoverboard-ul. La data de 4 iulie a.c., la ora 16.40, femeia a fost contactată telefonic de un reprezentant al firmei de curierat Fan Courirer, care i-a adus coletul de la bărbatul din Cluj – Napoca, iar după ce a semnat de primire, a desfăcut cutia, constatând că în interior se aflau două batoane de ciocolată Făgăraş şi o cutie goală ce provenea de la un telefon mobil.

Prejudiciul creat prin comiterea infracţiunii este de 1.000 de lei. În acest caz a fost întocmit un dosar penal în care se fac cercetări sub aspectul comiterii infracţiunii de „înşelăciune”.

Sergiu J., de 25 de ani, din municipiul Suceava, s-a prezentat şi el la Poliţia municipiului Suceava, formulând o plângere penală prin care reclama faptul că, în jurul datei de 30 iunie 2017, a făcut o comandă pe internet, pe site-ul www.plus.net, pentru achiziţionarea unui telefon mobil marca Samsung Galaxy Gray, a unei huse şi a unei perechi de căşti, achitând pentru aceste produse suma de 530 de euro, în cont bancar.

La data de 5 iulie 2017, acestuia i-a fost livrat coletul, de către firma de curierat DHL, iar în momentul în care l-a deschis a constatat că din interior lipseau telefonul mobil comandat şi căştile, fiind doar ambalajele acestora, în timp ce husa lipsea cu tot cu ambalaj. În acest caz a fost întocmit un dosar penal sub aspectul comiterii infracţiunii de înşelăciune.

„Poliţiştii vă recomandă să verificaţi dacă site-ul cu care faceţi tranzacţia este de încredere, dacă oferă date de identificare complete – contact, adresă, cod de înregistrare fiscală etc. şi să analizaţi opiniile altor cumpărători, condiţiile de livrare şi de garanţie. Totodată, se recomandă folosirea unui serviciu de curier cu plata ramburs, ce permite deschiderea coletului la primire, asigurându-vă astfel că plătiţi pentru ce aţi comandat. De asemenea, recomandăm atenţie maximă atunci când alegeţi să achiziţionaţi bunuri de la persoane fizice postate pe anumite site-uri de profil şi să nu efectuaţi plăţi în avans”, a declarat purtătorul de cuvânt al IPJ Suceava, comisarul de poliţie Ionuţ Epureanu.

Alte ştiri pe această temă:

Ţeapa luată de un bărbat care a comandat un televizor de pe internet. Ce a primit în cutia pe care curierul i-a livrat-o la uşă

Reacţia firmei de la care un român a comandat televizor, dar a primit bolovani: „S-a predat firmei de curierat coletul cu produsul comandat“

FOTO Primarul care acuză o ţeapă masivă cu plantaţiile de arbori Paulownia. „Am ales să investesc pentru că s-a făcut foarte multă publicitate“

Suceava



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite