INEDIT Expoziţie de automobile de epocă în centrul Piteştiului (GALERIE FOTO)

0
Publicat:
Ultima actualizare:

12 maşini vechi s-au aliniat în Piaţa Primăriei pentru a fi admirate de cei prezenţi. Cel mai vechi autovehicul este un Ford T din anul 1914, iar cel mai nou un Nissan Datsun din 1975.

La zi aniversară, prilejuită de împlinirea a 623 de ani de la atestarea documentară, Piteştiul a devenit gazda unor evenimente inedite, unul dintre acestea fiind expoziţia de automobile de epocă, a cărei prezentare a avut loc la ora 11.30, în Piaţa Primăriei.

Rând pe rând, autovehiculele s-au aliniat lângă fântâna cântătoare, spre deliciul spectatorilor strânşi în număr mare să le admire.

Maşină din 1914, cu roţi din spiţe de lemn

Vedeta expoziţiei organizate de Comisia Naţională a Autovehiculelor de Epocă, din cadrul Automobil Club Român, a fost cea mai veche dintre maşini, şi anume un FOrd T din 1914 care costă nici mai mult nici mai puţin decât 80 000 de euro. El aparţine unei familii de nemţi stabilite în Bucureşti şi este închiriat la nunţi şi alte evenimente festive.

VEZI AICI GALERIE FOTO CU MAŞINILE DE EPOCĂ!

"Am fost cu el la foarte multe nunţi, printre ele, cele mai celebre fiind la Wilmark de la PRO TV, la Julia Jianu şi la doamna Israela. Mă simt foarte bine la volan, lumea o admiră şi îi face mereu fotografii", ne-a spus şoferul Adrian Dumitru.

Mirii care s-au cununat civil în centrul Piteştiului, au râvnit la fotografii de nuntă în această bijuterie pe patru roţi cu spiţe din lemn.

image

"Am dorit mult să facem fotografii în ea, de cum am văzut-o. Este foarte frumoasă", ne-a spus Marian Stancu, în timp ce îşi ţinea de mână aleasa inimii, Roxana.

Doi argeşeni la expoziţie

Printre posesorii de autovehicule de epocă din Bucureşti, Ilfov sau Prahova, s-au numărat şi doi din Argeş. Unul dintre ei a venit la expoziţie cu un Rolls Royce Silver Shadow din 1970.

image

"O am de trei ani. Am cumpărat-o din Germania şi am venit cu ea pe roţi în ţară. Fac cam 1000 de kilometri anual cu ea. O scot din garaj mai mult la prezentări, parade sau astfel de expoziţii. A costat 11 500 de euro, dar între timp am mai băgat bani în ea, am mai schimbat caroseria, am făcut câteva recondiţionări mecanice. Singurul motiv pentru care aş vrea s-o vând ar fi că are volan pe dreapta şi e dificil de condus la noi. Aş vrea să-mi mai iau o maşină veche, un Mercedes sport", ne-a spus Paul Stoiculescu, de 56 de ani, din Curtea de Argeş.

Cel de-al doilea argeşean prezent la târg este Dorin, care a venit să-şi etaleze Dacia 1100 din dotare.

image

"Am cumpărat-o acum trei ani de la un domn din Galaţi. Se circulă bine cu ea, în condiţiile unei maşini vechi, fără dotări. Sunt pasionat, mai am acasă un Opel Record din 1968 şi o Dacia 1300 din 1976", ne-a spus posesorul.

Cea mai "nouă" dintre maşini este un Nissan Datsun, din 1975, fabricat special pentru piaţa japoneză.

"Din câte ştiu, această maşină este singura de acest tip funcţională în România. Nu pot să vă dau un preţ exact, dar aceste maşini se vând în cadrul licitaţiilor şi ajung la 10 000 de euro", ne-a spus posesorul maşinii, Nicu Apostol, care este şi preşedintele Comisiei Naţionale a Autovehiculelor de Epocă.

Piteşti



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite