Inedit/Chestionar de evaluare a satisfacţiei clienţilor Apaterm
0Pentru a îmbunătăţi relaţiile contractuale dintre societatea SC Apaterm şi consumatorii gălăţeni, s-a conceput un chestionar de evaluare a satisfacţiei clienţilor.
La sfârşitul perioadei de completare a formularelor, răspunsurile celor chestionaţi vor fi centralizate şi se va raspunde în scris la sesizările făcute, conform legii, în termen de maxim 30 de zile.
„Pentru o evidenţă cât mai corectă, reprezentaţii asociaţiilor şi agenţii economici sunt rugaţi să se autentifice o singură dată, cu datele de indentificare reale, solicitate la finalul chestionarului", ne-a declarat George Cubasa, directorul SC Apaterm.
Acest chestionar poate fi completat online pe adresa www.apatermgl.ro, secţiunea "Noutăţi" - "Chestionar Clienţi", în intervalul 1 martie - 31 martie 2011.