Noi probleme la Centrul de Afaceri. Firma care a abandonat şantierul a făcut lucrări de mântuială

Noi
probleme la Centrul de Afaceri. Firma care a abandonat şantierul a făcut
lucrări de mântuială

Doar 35% dintre lucrările necesare au fost efectuate pe primul constructor. FOTORudolf Fekete

Centrul de Afaceri de 50 de milioane de lei din Bartolomeu aduce noi probleme pentru Primăria Braşov. Firma care a abandonat şantierul a făcut lucrări de mântuială şi sunt necesare noi reparaţii.

Ştiri pe aceeaşi temă

Centrul de Afaceri din Bartolomeu trebuia terminat încă din 2014, dar constructorul iniţial a abandonat lucrările. S-a pierdut finanţarea europeană, iar primăria plăteşte 29 de milioane de lei din bugetul propriu pentru a-l finaliza. Primăria a organizat în vară o nouă licitaţie, care a fost câştigată de S.C. AEON Building SRL Braşov. Noul termen de finalizare al investiţiei a fost stabilit la 31 iulie 2018.

Între timp au apărut noi probleme care vor face ca şi acest termen să fie probabil depăşit. S-a descoperit că firma Integral Buzău care a abandonat şantierul a făcut multe lucrări de mântuială. Astfel, pardoseala de la subsol este plină de denivelări şi fisuri şi trebuie refăcută însă cu mare grijă pentru a nu afecta grinzile de susţinere. Pentru că nu s-a mai întâlnit cu o astfel de problemă primăria a lansat o consultare publică şi cere ajutor firmelor specializate pentru a găsi cea mai bună soluţie pentru rezolvarea problemei. 

Spaţii pentru firme, experimente şi evenimente

Construcţia va cuprinde o sală de conferinţe amenajată într-un amfiteatru de la demisol la parter, lobby cu control acces, recepţie, garderobă pentru sala de conferinţe, bar/cafenea, centru de informare şi documentare, spaţiu expoziţional, restaurant tip cantină. Se va amenaja un parc multifuncţional tematic de agrement, experimente în domeniul energiei durabile şi alte domenii conexe, activităţi de cercetare şi evenimente expoziţionale. La demisol ca fi o sală de conferinţe amenajată într-un amfiteatru de la demisol la parter pentru aprox. 240 de locuri. La parter este amenajată o platformă pe care se vor organiza şi evenimente în aer liber de tip expoziţii şi târguri, dar are şi rol de acoperire a parcajului de la nivelul inferior. La etaj se află funcţiunile necesare încubării afacerilor, respectiv: spaţii pentru birouri; spaţii pentru laboratoare; spaţii pentru coworking şi accelerare afaceri, precum şi diverse săli de întâlniri, şedinţe, formare profesională; birouri reprezentanţe şi birouri servicii.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: