FOTO Autostrada Orăştie - Sibiu, aproape gata în zona de ocolire a Sebeşului

FOTO Autostrada Orăştie - Sibiu, aproape gata în zona de ocolire a Sebeşului

Lucrările la nodul rutier de la Lancrăm sunt avansate. Foto Eduard Schneider

Locuitorii din Sebeş mai au foarte puţin de aşteptat până ce vor scăpa de traficul infernal ce sufocă în prezent oraşul. Dacă promisiunile reprezentanţilor CNADNR se adeveresc, autostrada care ocoleşte oraşul va fi gata în septembrie.

Ştiri pe aceeaşi temă

În imaginile aeriene realizate de Eduard Schneider, se poate observa că lucrările în zona nodului rutier de la Lancrăm, care va face legătura între DN 1 şi autostrada Orăştie –Sibiu sunt foarte avansate. Prcatic mai este nevoie de realizarea ultimelor legături între autostradă şi drumul naţional, şi de turnarea ultimelor straturi de asfalt.
 
Până în prezent, „traficul greu” care traversa România de la vest la est, de la Arad la Bucureşti, trecea inevitabil prin centrul oraşului Sebeş, ducând la supraaglomerarea circulaţiei în oraş. Înzilele de maxima afluenţă, Sebeşul este tranzitat de peste 40.000 de autovehicule.
 
Senatorul PNL Teodor Atanasiu a anunţat vineri, 9 august, într-o conferinţă de presă că „în luna septembrie se vor recepţiona cei 40 de km din tronsonul de autostradă Orăştie-Vinţişoara (30 de km), plus centura Sebeşului, care este încă 10 km”. Tot din septembrie cei care vor veni din direcţia Cluj - Alba Iulia, vor putea folosi nodul de la Lancrăm şi centura Sebeşului pentru a ieşi spre Sibi sau spre Orăştie.
 
 
Firma care se ocupă de tronsonul I al autostrăzii Orăştie - Sibiu, “Strabag”, va finaliza lucrările la 1 septembrie, astfel că din data de 2 septembrie se poate circula pe autostradă. Acest segment are 24 de kilometri, are o valoare de proiect de 551.041.792,37 lei şi se continuă de la joncţiunea cu autostrada dată în funcţiune de la Deva la Orăştie, de 30 de kilometri. Trosonul Vinţu de Jos – Cut are o lungime de 19 km şi costă 377.780.208 lei (aproximativ 87,8 milioane de euro). 
 
Lucrările pe tronsonul II şi IV ar urma să fie finalizate până la sfârşitul anului 2013, în timp ce tronsonul III unde există problem cu alunecările de teren va fi terminat până cel mai târziu în primăvara anului 2014.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: