Românii pierd anual zeci de mii de euro anulandu-şi biletele de avion

Românii pierd anual zeci de mii de euro anulandu-şi biletele de avion

Romanii pierd anual zeci de mii de euro anulandu-şi biletele de avion

Sute de români care sunt nevoiţi să îşi anuleze călătoriile în afara ţării (din diferite motive) pierd 100% din preţul biletului de avion. Numărul de bilete de avion anulate de turiştii români în 2019 a crescut cu 10% faţă de 2018.

Ştiri pe aceeaşi temă

Turiştii români anulează câteva sute de zboruri în fiecare lună, în uşoară creştere faţă de anul anterior. Zborurile sunt anulate în medie cu o săptămână-zece zile înainte de călătorie, iar clienţii pierd 100% din preţul biletului, conform datelor agenţiei de turism Vola. Excepţie fac situaţiile în care clasa tarifară a biletului permite reprogramarea datei de călătorie contra unei taxe şi în anumite condiţii. Pentru reprogramare, în funcţie de compania aeriană şi biletul avut, turiştii plătesc în jur de 20 de euro pentru zborurile domestice, 70 de euro pentru zborurile europene şi 150 de euro pentru zborurile intercontinentale. La aceste taxe se adaugă şi diferenţa până la preţul noului bilet, fapt ce poate dubla sau chiar tripla preţul plătit iniţial şi de multe ori anularea întregii călătorii.

Prima asigurare care rambursează contravaloarea biletului de avion, indiferent de motiv

Asigurarea de călătorie acoperă orice situaţie, de la problemele medicale minore ale celui care călătoreşte sau ale copiilor în grijă, la evenimente neprevăzute la locul de muncă, probleme personale şi multe altele. Tot ce trebuie să facă pasagerii pentru a demonstra această situaţie este să prezinte un email sau orice modalitate de informare de la superiorii de la locul de muncă. Pentru pasagerii care călătoresc în familie, Vola Rambursabil acoperă şi problemele medicale minore, precum febra copiilor sau alte simptome de boală uşoară. Pentru pasagerii care călătoresc în interes de muncă sau şcoală, Vola Rambursabil acoperă şi situaţia în care se modifică orarul şcolar, data examenelor sau data de începere a unei slujbe în afara ţării. Pentru toate aceste situatii sau alte situaţii este suficient un email sau un document explicativ care să detalieze motivul anulării călătoriei.

Costul asigurării care transformă biletul într-unul rambursabil este de 10% din valoarea biletului de avion.

„Întreaga poveste Vola.ro are în spate nevoile clienţilor noştri. Fiecare decizie de business şi produs tehnologic dezvoltat a pornit de la apelurile în departamentul nostru de customer care. Aşa a apărut Smart Connection, produsul prin care clienţii noştri găsesc combinaţiile de zbor la cele mai mici preţuri, calendarul de tarife şi altele. Produsul de asigurare „Vola Rambursabil” ne preocupă deja de 2 ani de zile şi a pornit din dorinţa de a le oferi clienţilor noştri libertatea de a-şi amâna sau anula călătoria atunci când au un motiv suficient de puternic, dar care nu face obiectul asigurărilor standard. În plus, ne-am dorit să aducem şi călătoriile pe lista „produselor” pe care cumpărătorii pot alege să le returneze. Vrem să reducem presiunea pe decizia de cumpărare a biletului de avion, pentru că oricum poate fi rambursabil, şi astfel turiştii pot profita mai uşor de tarifele promoţionale ale companiilor aeriene. Pornim de la ideea că tot ce se comandă online trebuie să fie uşor, flexibil şi să uşureze experienţa clienţilor şi încercăm să aplicăm acelaşi lucru şi în cazul biletelor de avion. Suntem singura agenţie de turism care oferă această posibilitate, tocmai pentru că singurul motiv din spatele acestei decizii nu este unul de business, ci unul de customer center. Prin Vola Rambursabil nu ne dorim să generăm business, ci să le arătăm clienţilor noştri că îi înţelegem şi că, în măsura în care se poate, ne străduim să le oferim cele mai bune opţiuni de călătorie“, a declarat Daniel Truica, CEO şi co-fondator Vola.ro.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările