Coca-Cola Romania a lansat Fanta Madness cu aroma de struguri

Fanta vine acum in Romania cu o noua provocare. Este randul unei noi arome de fructe sa "innebuneasca" simturile, sa faca distractia sa tina la nesfarsit. Fanta Madness cu aroma de struguri este cea


Fanta vine acum in Romania cu o noua provocare. Este randul unei noi arome de fructe sa "innebuneasca" simturile, sa faca distractia sa tina la nesfarsit. Fanta Madness cu aroma de struguri este cea mai recenta bautura racoritoare lansata de Coca-Cola Romania. Intr-un ambalaj cu un design vesel colorat, plin de energie si care te indeamna sa savurezi aroma de struguri, Fanta Madness s-a alaturat incepand cu aceasta luna celorlalte arome Fanta deja existente pe piata romaneasca. La fel de nonconformista si plina de culoare este si campania de comunicare Fanta Madness: in centrul atentiei se afla boaba de strugure personificata, in diverse ipostaze trasnite. Imaginea este puternica si foarte incitanta prin starea de spirit pe care o transmite, confirmand si de data aceasta "reputatia" pe care Fanta o are in lume - distractia cu prietenii cei mai buni. Personalitatea noului produs este declinata pe toate instrumentele de comunicare folosite in campanie: spot TV, afise si materiale la punctele de vanzare. Fanta a initiat un program de cercetare printre consumatori, iar studiul realizat ulterior a dus la concluzia ca adolescentii doresc un produs nou, cu un gust special si o personalitate bine definita. De asemenea, consumatorii au ales aroma de struguri, dintr-o varietate de opt testate.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos: