4 deserturi pe care poţi să le mânânci chiar dacă eşti la dietă

4 deserturi pe care poţi să le mânânci chiar dacă eşti la dietă

Îngheţata cu fructe de pădure este un desert ideal pentru cei aflaţi la dietă FOTO Daily Mail

Deserturile reprezintă acel deliciu care dă sens unei mese. Dar dacă eşti la dietă acest deliciu poate să nu fie indicat. Cu toate acestea, există mai multe deserturi pe care le poţi încerca chiar şi la dietă.

Ştiri pe aceeaşi temă

Indiferent dacă vrei să ai aceeaşi siluetă de invidiat sau dacă vrei să te răsfeţi puţin există câteva deserturi pe care le poţi mânca, iar unele dintre ele conţin chiar şi ciocolată. Nutriţionistul Lily Soutter recomandă câteva deserturi care pot fi încercate indiferent de dietă şi care sunt şi extrem de delicioase, arată „Daily Mail“.

Skinny Chocolate Mousse

Acest desert este perfect pentru masa de seară şi se prepară şi foarte uşor. Ai nevoie de un avocado, cacao, ulei de cocos, banane şi lapte de migdale. Tot ce trebuie să faci este să amesteci ingredientele, să laşi compoziţia la rece şi mai apoi să o serveşti. Avocado are mulţi nutrienţi şi grăsimi monosaturate benefice inimii, ajută şi la pierderea kilogramelor. Un studiu recent a demonstrat că indivizii care mâncau jumătate de avocado la masa de prânz se simţeau mult mai împliniţi şi nu resimţeau nevoie de a mânca timp de cinci ore. 

FOTO „Daily Mail“ 

Pere coapte

Un desert cu puţine calorii care este ideal pentru serile răcoroase, atunci când îţi doreşti ceva dulce. Ai nevoie de pere, scorţişoară şi nuci. Tai para pe jumătate, scoţi seminţele, pui puţină scorţişoară şi alunele măcinate. Pui perele la cuptor, la 170 de grade, timp de 30 de minute. Opţional se poate servi cu iaurt. 

FOTO „Daily Mail“ 

Îngheţată din fructe de pădure

Acest desert este un mix de iaurt natural, fructe de pădure şi scorţişoară. Trebuie să mixaţi ingredientele într-o pastă pe care o puneţi la rece. Combinaţia dintre iaurtul bogat în proteine şi fructele de pădure cu puţin zahăr fac ca acest desert să fie unul idea. Prin diminuarea aportului de zahăr poţi pierde kilogramele nedorite. 

FOTO „Daily Mail“ 

Sushi cu banane şi ciocolată

Bananele conţin puţine calorii şi multe fibre. Dacă îţi iei fibrele din consumul de legume şi fructe ajută la pierderea în greutate. Ai nevoie de o banană, ciocolată neagră topită şi fistic. Tot ce trebuie să faci este să bagi banana în ciocolata topită şi ducă să presari fistic zdrobit peste ea. Tai-o în formă de sushi şi pune-o la rece. Acest desert poate să fie mâncat cu beţişoare chinezeşti. 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: