Test Drive Mercedes-Benz Vito 114 CDI

Test Drive Mercedes-Benz Vito 114 CDI

Mercedes-Benz Vito 114 CDI

O ultimă întâlnire cu Mercedes-Benz Vito, dar în special cu propulsorul OM651 de 2.143 cmc, un propulsor care a debutat în 2008.

Ştiri pe aceeaşi temă

Mercedes-Benz Vito Tourer 114 CDI poate fi maşina perfectă pentru o familie numeroasă. Estetic, Vito poate fi configurat până la nivelul în care este aproape identic cu un V Class. Dar şi versiunile mai slab echipate, cum este cazul modelului testat, nu pot spune că suferă estetic. În altă ordine de idei, la un astfel de model, esteticul nu a reprezentat o prioritate pentru designeri. Fiind un model comercial uşor, scopul a fost exploatarea la maxim a spaţiului sechestrat de caroserie.

Aşadar, la partea frontală, diferenţa majoră este dată de desenul barei faţă care în versiunile inferioare de echipare nu sunt vopsite, în timp ce versiunile superioare, în special cele Touring, vin cu bara faţă vopsită în culoarea caroseriei. În spate, am identificat doar desenul grupurilor optice care diferă de cele de la V Class.

La interior sunt, evident, diferenţe mai mari. V Class este adoptat de divizia automobile Mercedes-Benz, în timp ce Vito se află în gaşca vehicule comerciale. De aici şi marile diferenţe. Versiunea testată, Un Mercedes-Benz Vito Tourer Select 114 CDI, era configurat în versiunea 7+1 locuri şi versiune de caroserie lungă. Banchetele mediană este de tipul 2+1, locul din partea dreaptă putând fi rabatat pentru acces la locurile spate. Spătarele scaunelor pot fi reglate individual şi au integrate centurile de siguranţă. 

Spaţiul destinat fiecărui pasager este generos, iar cel pentru picioare poate fi reglat prin culisarea banchetelor. Spatele scaunelor este îmbrăcat într-o ”platoşă„ de plastic. La prima vedere pare o soluţie ieftină, dar în realitate asigură confortul pasagerilor faţă, nu ştii când cel din spate decide să-şi sprijine genunchii de spătar şi astfel să îl jeneze pe cel din faţă, apoi spătarul scaunelor poate fi rabatat şi transformat într-un măsuţă. Pentru locurile spate ne-am fi dorit ceva mai multe locuri de depozitare, şi porturi USB pentru încărcarea gadget-urilor.

Vezi testul complet, cu galerie foto extinsă pe ADEVARUL AUTO.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările