De la sfârşitul anului trecut, Mercedes-Benz România a adoptat o nouă structură organizaţională, în linie cu strategia la nivel global şi local, având în vedere, în acelaşi timp, focusul extins al companiei când vine vorba de nevoile clienţilor. Astfel, structura companiei s-a schimbat prin reorganizarea în două divizii – Passenger Cars, respectiv Commercial Vehicles. Fiecare divizie este condusă de câte un Managing Director – Philipp Hagenburger pentru Passenger Cars, începând cu data de 1 februarie 2016, şi Valeriu Zaharia pentru Commercial Vehicles, de la 1 noiembrie 2015.

Cei doi Managing Directori vor asigura coordonarea activităţii celor două divizii, având întreaga responsabilitate pentru toate aspectele legate de afacerea pe care o conduc – vânzare, marketing şi servicii post-vânzare, precum şi coordonarea reţelei de parteneri autorizaţi. Astfel, noua formulă de organizare propune o structură optimizată, care continuă să îndeplinească şi să sprijine în permanenţă cerinţele clienţilor din fiecare domeniu de activitate specific business-ului Mercedes-Benz în România – autoturisme, autovehicule comerciale uşoare, camioane, autobuze şi servicii financiare. Mercedes-Benz România va exista în continuare ca entitate juridică, prerogativele de CEO pentru toate activităţile comune fiind preluate de către Managing Director-ul diviziei Passenger Cars.

Începând cu data de 1 februarie 2016, Phillipp Hagenburger va ocupa funcţia de Managing Director Passenger Cars, îndeplinind în acelaşi timp şi funcţia de CEO Mercedes-Benz România. Hagenburger îl succede pe Boris Billich, care a plecat din companie în noiembrie 2015.