Ferrari a încheiat vara cu motoarele turate

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Una dintre maşinile Ferrari recent înmatriculate îi aparţine fotbalistului George Ţucudean
Una dintre maşinile Ferrari recent înmatriculate îi aparţine fotbalistului George Ţucudean

Şapte dintre cele nouă maşini Ferrari înmatriculate în acest an în România au fost înscrise în circulaţie în ultimele trei luni.

În primele opt luni ale anului 2012 au fost înmatriculate nouă maşini Ferrari, potrivit rapoartelor întocmite de Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor (DRPCIV). Primele două au fost înscrise în circulaţie în luna martie. Următoarele două maşini au fost înscrise în iunie, urmând ca în iulie şi august să fie înregistrate trei, respectiv două maşini Ferrari. Numărul ridicat al înmatriculărilor din vară poate fi explicat prin accesul la dividende şi prin natura maşinilor, construite pentru zilele cu vreme bună.

„Avalanşa de înmatriculări în lunile de vară îşi găseşte explicaţia în mai mulţi factori. Unul dintre aceştia ar fi accesul la dividende, care la multe companii are loc după 1 iunie", explică pentru „Adevărul" Lucian Şonea, marketing manager al Forza Rossa, importatorul Ferrari şi Lotus pe piaţa locală. „Ar mai fi chiar modalitatea de folosire a maşinilor, clienţii de la noi preferând lunile de vară pentru ieşiri, excursii, zile de circuit, concedii, şi multe achiziţii se fac cu câteva luni în urmă pentru a le primi atunci când au mai mult timp liber", mai spune Şonea.

Inspiraţia vine de la geneva

Un alt factor de influenţă este Salonul de la Geneva care, organizat în luna martie, a influenţat comenzile cu livrare în lunile de vara. „În cadrul Forza Rossa, în această vara am fost de patru ori pe circuit cu clienţii noştri. Este tipul de activitate pe care o caută ei, ca de altfel toate evenimentele marketing pe care le organizăm", a adăugat Şonea. Cum este o maşină exclusivistă, achiziţia unui Ferrari poate dura de la câteva luni până la un an, în funcţie de personalizarea şi de accesoriile alese.

 Cine cumpără Ferrari

„Clienţii noştri nu-şi cumpără maşini pentru a fi conduse de şoferii lor. Acest lucru face diferenţa între posesorii de automobile cu adevărat scumpe şi opulente", mai spune Şonea. Acesta explică profilul clientului Ferrari: pasionat de automobile şi de produsele exclusiviste, dar persoane avizate, cultivate, conştiente de valoarea automobilelor atât financiară, cât şi simbolică, persoane care şi-au dorit mult să posede un astfel de automobil, care au visat să-l conducă şi apoi să-l deţină.

Acestea cunosc istoria mărcii, sunt pasionate de Formula 1 şi asimilează succesul lor profesional cu acela al Ferrari din lumea auto.

Reprezentantul Forza Rossa mai spune că Ferrari este văzută ca o investiţie, ca o valoare de refugiu, ca o maşină care-şi păstrează valoarea în timp. „Am văzut că s-a vândut recent un tablou de Tonitza în valoare de 290.000 de euro. Gândiţi-vă că un Ferrari poate fi şi un obiect de colecţie, un bolid de curse sau o maşină de zi cu zi, în acelaşi timp", mai spune Lucian Şonea.

George Ţucudean, mândru de Ferrari-ul său

Unul dintre cei care şi-a înmatriculat Ferrari-ul anul acesta este George Ţucudean, atacantul echipei de fotbal Dinamo Bucureşti. Are un 458 Italia, cu un motor V8 de 4.5 litri, ce dezvoltă 570 de cai-putere şi aleargă cu până la 325 de km/oră, pe care a dat în jur de 200.000 de euro. A cumpărat-o la începutul anului, în luna ianuarie, şi a înmatri­culat-o în martie.

„Când te gândeşti la o maşină sport, prima care îţi vine în minte este Ferrari", a declarat atacantul lui Dinamo pentru „Adevărul". George Ţucudean spune că este foarte mulţumit de maşină şi că nu i-a înşelat aşteptările. O scoate la plimbare în weekend, când este vremea frumoasă. „Este sport şi are suspen­siile foarte tari, cu toate că are sisteme care să atenueze duritatea lor. Nu este o maşină de zi cu zi", mai spune Ţucudean. Pentru deplasările cotidiene, atacantul foloseşte un BMW X6.

Brandul auto italian se află în topul preferinţelor bogaţilor din România. În luna februarie a anului trecut, românii îşi comandaseră deja toate cele 12 exemplare Ferrari 458 Spider disponibile, epuizând astfel cota alocată ţării noastre.  Potrivit Agerpres, s-au primit comenzi pentru primele 10 supercaruri Ferrari 458 Spider încă de la primele teste, înainte de prezentarea oficială ce a avut loc în luna septembrie, la Salonul Auto de la Frankfurt. Cel mai bine vândut Ferrari în România este modelul California.O altă marcă de succes în România este Bentley, anul acesta înmatriculându-se patru astfel de maşini, câte una în fiecare lună, din martie până în iulie.

"Când te gândeşti la o maşină sport, prima care îţi vine în minte este Ferrari.''
George Ţucudean fotbalist

Înmatriculările de lux din 2012

- Ferrari 9 unităţi
- Bentley 4 unităţi
- Rolls Royce 2 unităţi
- Maserrati 2 unităţi
- Lamborghini 1 unitate
- Lotus 1 unitate

Sursa: D.R.P.C.I.V.

Auto



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite