„Survivor România” de la PRO TV a fost lider de audienţă

„Survivor România” de la PRO TV a fost lider de audienţă

Prima ediţie a noului sezon „Survivor România” la PRO TV a fost, duminică seară, lider de audienţă cu aproape 3,3 milioane de telespectatori.

Ştiri pe aceeaşi temă

Din Republica Dominicană, Daniel Pavel a dat startul sezonului „Survivor” România, unde 24 de concurenţi, Faimoşi şi Războinici, au acceptat provocarea, s-au cunoscut şi s-au confruntat pe primul traseu din competiţie.

După un început în forţă în care au reuşit să conducă, Faimoşii nu au reuşit să mai ţină pasul cu adversarii lor până la final. Războinicii au învins cu scorul de 10 la 8 şi au câştigat recompensa oferită de Vodafone. 

Prima ediţie a noului sezon „Survivor” a fost lider absolut de audienţă, în intervalul orar 19.58 - 22.57. În rândul publicului naţional, cu vârsta cuprinsă între 21 şi 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, PRO TV avea 14.3 puncte de rating şi 35.7% cotă de piaţă, faţă de locul 2 care avea 6.1 puncte de audienţă şi 15.1% share.

De-a lungul difuzării, aproape 2.6 milioane de românii au fost alături de concurenţi, iar în minutul de aur, la ora 20.22, aproape 3.3 milioane de telespectatori erau în faţa televizoarelor.

Faimoşii şi Războinicii se vor întâlni luni în jocul pentru eliminare, de la ora 20.30. 

După finalul emisiunii, în exclusivitate pe VOYO, Zanni, câştigătorul sezonului trecut le aduce celor de acasă „Survivor: Extrashow!”.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările