Marius Tucă şi Adrian Sârbu vor lansa un nou post TV: „Nivelul cultural al televiziunii din România a scăzut“. Ce programe va conţine

Marius Tucă şi Adrian Sârbu vor lansa un nou post TV: „Nivelul cultural al televiziunii din România a scăzut“. Ce programe va conţine

Marius Tucă şi Adrian Sârbu FOTOFacebook Marius Tucă

Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) a aprobat acordarea unei licenţe pentru Smart TV (plus varianta Smart TV HD), o televiziune generalistă, administrată de Adrian Sârbu, fondatorul Pro TV, şi de jurnalistul Marius Tucă, potrivit Pagina de Media.

Noua televiziune va avea în grilă emisiuni precum „Marius Tucă Show“, „Gândurile lui Cristoiu“, un format atipic de jurnal de ştiri sau „Comedy Mall“, o serie de emisiuni-pamflet lansate deja în online. 
 
În plus, Smart TV va avea şi o serie de producţii noi, printre care „Spune-mi, doctore“, „Vrum, vrum“ sau „Te crezi smart?“ (un quiz-show produs de creatorii formatului «Ştii şi câştigi»), menţionează proiectul depus la CNA, potrivit Pagina de Media. 
 
Televiziunea se va lansa la sfârşitul acestui an. 
 
Vorbind despre noul proiect, Adrian Sârbu a declarat că Smart TV a luat naştere din nevoia de a creşte nivelul cultural al televiziunii din România. 
 
„Istoria acestei iniţiative vine dintr-o constatare reciprocă sau comună a unui fapt care aparţine realităţii de azi: nivelul cultural al televiziunii din România a scăzut (…). Publicul urban cu o anumită suficienţă materială şi cu o educaţie superioară e din ce în ce mai puţin prezent în faţa televizorului şi din ce în ce mai mult în faţa ecranelor smart. Noi am plecat de la această constatare. De asemenea, am plecat de la constatarea că TVR care ar fi trebuit să umple acest gol nu o face“, a declarat Adrian Sârbu, administratorul Smart TV. 
 
De asemenea, în şedinţa din cadrul CNA, Marius Tucă a declarat că „România, în ultimii ani, suferă foarte tare la capitolul jurnalism independent, adevărat, iar Smart TV îşi propune să readucă ideea de jurnalism veritabil“. De asemenea, jurnalistul mărturiseşte că noua televiziune îşi propune „să facă vedete oamenii de valoare“ prin programele sale, fiind de părere că, în prezent, „marile vedete sunt participanţii la diferite concursuri“. 
 
Radu Herjeu, membru CNA a replicat: „ Asta cu vedetele sper că nu era o înţepătură la adresa domnului Sârbu a cărui fostă televiziune a adus în România emisiunile de talente“, făcând referire la show-uri precum „Românii au talent“ şi „Vocea României“, difuzate de Pro TV, fosta televiziune a lui Adrian Sârbu. 
 
Cel din urmă a menţionat: „ Noi le-am adus, alţii le-au degradat“.
 
De asemenea, notează sursa citată, Smart TV se va adresa, în principal, publicului din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, cu studii superioare şi cu un venit mediu lunar de peste 1.000 de euro.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:

citeste totul despre: