Un cunoscut brand de modă deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România

Un cunoscut brand de modă deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România

Sinsay, brandul grupului polonez LPP, se alătură Colosseum Mall pentru a deschide un magazin emblematic în Bucureşti. Cu o suprafaţă de 2000 mp, magazinul din cadrul Colosseum Mall va fi cel mai mare magazin Sinsay al grupului LPP în România.

Ştiri pe aceeaşi temă

Cunoscut drept un brand de modă foarte îndrăgit de adolescente, începând din 2019, Sinsay şi-a extins portofoliul de clienţi prin lansarea conceptului IV, care aduce colecţii de haine şi accesorii pentru femei, copii şi articole pentru casă. Mai mult, extinderea colecţiilor a continuat şi anul acesta, astfel încât Sinsay a introdus o colecţie permanentă pentru bărbaţi.

„Noul concept Sinsay se integrează bine în mixul de chiriaşi pe care l-am prevăzut pentru Colosseum Mall. Obiectivul nostru este să încheiem parteneriate cu branduri moderne, care ridică standardele pieţei de retail şi sunt suficient de flexibile pentru a face faţă oricăror provocări din industrie”, a declarat Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall.

„Ne-am propus de o perioadă bună de timp să deschidem un nou magazin Sinsay în Bucureşti şi suntem foarte încântaţi să anunţăm astăzi parteneriatul cu Centrul Comercial Colosseum. Prin deschiderea noului nostru magazin în Colosseum Mall, vom aduce mai aproape de clienţii noştri din capitală, noul concept al magazinului Sinsay, care va oferi noile game de produse pentru femei, bărbaţi, copii şi articole pentru casă, pe o suprafaţă de 2000 mp. Deşi vremurile prin care trecem sunt foarte imprevizibile, rezultatele Sinsay ne încurajează să extindem mai departe brandul pe piaţa românească.”, a adăugat Alina Bistreanu, Director General LPP România.

Grupul LPP deţine 18 magazine Sinsay în România, iar până la sfârşitul anului 2020, obiectivul este să ajungă la 20 de magazine. LPP operează pe piaţa locală din 2007 şi deţine în prezent 60 de magazine la nivel naţional sub toate cele 5 mărci ale grupului - Reserved, Cropp, Mohito, House şi Sinsay. La nivel internaţional, LPP are 324 de magazine Sinsay în 17 ţări, 67 fiind deschise în 2019.

Centrul Comercial Colosseum este prezent pe piaţa bucureşteană de mai bine de 8 ani şi găzduieşte retaileri importanţi precum Carrefour, Altex, Leroy Merlin, Jysk, Pepco, LC Waikiki, Sport Vision, dar şi alte branduri cunoscute, ce oferă o gamă largă de bunuri şi servicii. În urma extinderii de 16.500 mp, Centrul Comercial Colosseum va ajunge la o suprafaţă închiriabilă de 54.500 mp.

Noua suprafaţă care urmează a fi dată în folosinţă este închiriată în proporţie de 85% de către branduri cunoscute de modă, restaurante, cafenele, locuri de joacă pentru copii şi locuri de petrecere a timpului liber. O parte dintre acestea au fost deja anunţate: Happy Cinema, CCC, New Yorker, Colin’s, Diverta, Noriel, DM Drogerie Markt, World Class, Gregory’s şi Café Ritazza. 

Bugetul de investiţii alocat acestei extinderi a Centrului Comercial Colosseum se ridică la 30 de milioane de euro şi este constituit din surse proprii şi o finanţare acordată de către Credit Europe Bank.

Proprietatea de 60 de hectare pe care se dezvoltă Centrul Comercial Colosseum face parte din sectorul 1 al capitalei, unde piaţa rezidenţială şi cea de retail s-au dezvoltat semnificativ de câţiva ani încoace, proces care continuă şi în prezent.

Lansarea noilor spaţii comerciale din cadrul Colosseum Mall a fost reprogramată pentru 2021, datorită contextului generat de pandemia Covid-19.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările