Taxă pentru compania de energie care pune muzică la telefon

0
Publicat:
Ultima actualizare:
call

Furnizorii de energie electrică vor fi notaţi pentru calitatea serviciilor pe care le oferă clienţilor şi, în cazul în care le pun muzică la telefon pentru mai mult de două minute celor care îi sună în call center, vor fi taxaţi, arată un proiect de ordin iniţiat de Autoritatea Naţională de Reglementare în Domeniul Energiei (ANRE).

Notele vor fi publicate în comparatorul ofertelor de furnizare a energiei electrice. În cazul în care furnizorii depăşesc nivelurile indicatorului de calitate, ei vor fi obligaţi să plătească compensaţii clienţilor.

Astfel, furnizorii de energie vor plăti compensaţii de câte 0,4% din salariul minim brut pe economie, respectiv de 8,9 lei pentru fiecare zi de întârziere în cazul în care depăşesc termene precum: 3 zile lucrătoare în cazul transmiterii contractului de furnizare a energiei electrice; 3 zile lucrătoare în cazul timpului de răspuns la plângerile privind schimbarea furnizorului de energie electrică; 5 zile lucrătoare în cazul timpului de răspuns la plângerile privind factura de energie electrică; 5 zile lucrătoare în cazul răspunsului la plângerile privind deconectarea locurilor de consum pentru neplata facturii de energie electrică; 4 ore în cazul transmiterii către operatorul de reţea a solicitării de reluare a furnizării energiei electrice pentru un loc de consum deconectat pentru neplată.

Totodată, furnizorii vor trebui să preia, printr-un operator uman, un apel telefonic efectuat prin call center în maxim 2 minute.

Pentru orice minut suplimentar pe care clientul îl aşteaptă ascultând muzică la telefon, furnizorul va fi obligat să achite o compensaţie în valoare de „0,02% din valoarea salariului minim brut pe economie în vigoare pentru fiecare minut de întârziere”. Mai precis, valoarea compensaţiei va fi de aproximativ 45 de bani/minut suplimentar.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite