Forbes: Declinul TV continuă la şase luni: mai multă audienţă pe mai puţini bani

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Piaţa TV autohtonă este dominată autoritar de două grupuri: Pro TV SA (32%) şi Intact (24,7%). Restul pieţei este fărâmiţat şi se află într-o puternică suferinţă.

În prima jumătate a acestui an, grupul de televiziune Pro TV SA, aparţinând operatorului american CME, a livrat un volum de audienţă pentru reclamele difuzate, în mediul urban, de 320.301 puncte de audienţă (Gross Rating Point), cu 6,3% mai mult decât în aceaşi perioadă a anului 2010.

Cele cinci canale ale grupului (Pro TV, Acasă TV, Sport.ro, Pro Cinema şi MTV România) deţin o cotă de piaţă de 32%. Pro TV, nava-amiral a grupului, a obţinut 51 de milioane de euro din vânzările de publicitate în primul semestru al anului, potrivit calculelor „Forbes România".

Află în detaliu de pe forbes.ro cum arată întreaga piaţă TV în primele şase luni

Vezi pe forbes.ro un slideshow cu veniturile din publicitate ale televiziunilor în prima jumătate a acestui an

Citeşte pe forbes.ro cum au reuşit publicitari să obţină aceeaşi expunere pe TV sau chiar mai mare, cu resurse financiare mai mici faţă de anul trecut

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite