Poșta Română cheltuiește 2,5 milioane de lei pe uniforme personalizate pentru angajați: „Investiție în imagine”

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Compania Naţională „Poşta Română” (CNPR) anunţă alocarea unui buget de 2,5 milioane de lei pentru achiziţia unei noi serii de uniforme funcţionale şi personalizate pentru angajaţi. Achiziția pare cel puțin controversată, în condițiile în care se anunță un an dificil, în care companiile de stat ar trebui să dea dovadă de cumpătare. 

postas greva jpg

„Investiţia în imagine vine cu un beneficiu dublu: o economie totală de aproape 8 milioane de lei pentru companie, datorită unui parteneriat eficient cu o unitate protejată autorizată. În această etapă, Poşta Română a achiziţionat o serie de produse noi, în valoare totală de aproximativ 1,8 milioane de lei: veste, eşarfe, pantaloni cu pieptar, jachete personalizate. Acestora li se adaugă o comandă nouă de tricouri polo personalizate şi cămăşi cu mânecă lungă, în valoare de 700.000 de lei, ceea ce duce valoarea totală a noii achiziţii vestimentare la 2,5 milioane de lei”,  se arată într-un comunicat de presă al Poştei Române, potrivit Agerpres.

Potrivit sursei citate, această investiţie vine în completarea „primei achiziţii importante realizate în anul 2023, când Poşta Română a alocat 5 milioane de lei pentru dotarea angajaţilor cu uniforme complete şi de calitate - prima astfel de achiziţie din ultimii 15 ani”.

„Atunci au fost livrate peste 39.000 de articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, inclusiv geci, pantaloni, cămăşi, tricouri, hanorace şi bocanci”, se arată într-un comunicat de presă al Poştei Române, potrivit Agerpres.

Potrivit operatorului național de servicii poștale, întrucât contractul a fost atribuit unui agent economic autorizat ca unitate protejată, întreaga sumă de bani cu care Poșta Română a achiziționat uniformele se deduce din fondul de handicap pe care compania îl datorează şi îl achită lunar către bugetul de stat.  

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite