Pe ce criterii decide BCR să conteste notificările de dare în plată

0
0
wall street

Darea în plată afectează BCR într-o măsură mai mică decât anticipase, însă o pondere importantă dintre creditele sănătoase, până în 10%, au fost date în plată din motive personale, având în vedere că evidenţa plăţilor acelor clienţi nu argumenta aplicaţia pentru a renunţa la datorie prin darea în plată, a declarat Dana Demetrian, vicepreşedinte executiv pe retail şi private banking în cadrul BCR, la emisiunea Profesioniştii în Banking.

De asemenea, oficialul BCR precizează că un procent destul de mare dintre clienţii băncii care deţineau mai multe imobile au decis să înceapă procedurile de dare în plată. "Dacă l-aş pronunţa astăzi (procentul de clienţi-n.r.), cu siguranţă nu ar fi corect din perspectiva stadiului în care suntem cu aceste notificări, dar depăşeşte 20-30%, aceştia fiind clienţi care au folosit aceste credite în alte scopuri (pentru a obţine profit-n.r.). Există evident şi clienţi care au avut două imobile şi nu au folosit acest credit în scopuri de profit. Analiză acestor notificări se face în foarte mare detaliu pentru a avea realitatea concretă şi a decide dacă este întradevăr un caz social în care putem ajută clientul prin această lege", a adăugat Demetrian. 

Citeşte mai mult pe wall-street.ro

Economie


Ultimele știri
Cele mai citite

Partenerii noștri