O firmă de curierat a lansat serviciul „Retur la Easybox”

0
Publicat:

O cunoscută firmă de curierat care activează în România a anunțat joi că a lansat un nou serviciu pentru clienții săi - Retur la Easybox.

easybox pe care scrie cifre 1.000
O firmă de curierat a lansat serviciul „Retur la Easybox”

Compania de cueirat pune la dispoziția comercianților online și clienților acestora serviciul de retur la easybox, facilitate posibilă datorită unei integrări tehnologie facile, dezvoltată de echipa Sameday. Totodată, compania de curierat oferă serviciul de retur cu titlu gratuit până la finalul anului, magazinelor online care activează opțiunea până la 30 aprilie.

Operatorul rețelei de automate de livrare easybox își propune astfel să răspundă nevoii de flexibilitate a cumpărătorilor online și să sprijine comercianții în oferirea de servicii care corespund așteptărilor consumatorilor privind fluiditatea procesului de achiziție online”, a informat compania.

Returul este un serviciu natural al e-commerce-ului, pe care retailerii îl oferă consumatorilor care decid, în termen de 14 zile, că nu mai doresc produsul ori optează pentru înlocuirea lui.

Deși legislația Uniunii Europene impune un termen minim pentru retur, numeroase magazine online extind opțiunea returnării produselor achiziționate online până la 100 zile, conform propriilor politici interne.

Conform unui studiu la nivel European , 81% dintre consumatorii online își doresc o modalitate de retur cât mai facilă și pentru peste 25% din consumatorii online din România, easybox este modalitatea preferată de retur.

Returul comenzii la easybox se poate face indiferent de firma care a făcut livrarea

Reprezentanții firmei de curierat au declarat că au creat un proces extrem de ușor pentru ca magazinele online să poată implementa cu succes noul serviciu. Prin integrarea soluției software dezvoltate în platforma proprie, comercianții oferă clienților un flux de retur, în două click-uri. Astfel, firma de curierat pune soluția la dispoziția magazinelor online în mod gratuit, reușind astfel să contribuie la creșterea afacerilor online, printr-un portofoliu extins de servicii oferite.

Mai mult, unul dintre marile avantaje ale acestui serviciu este posibilitatea returnării unei comenzi la easybox, chiar dacă turul comenzii nu s-a efectuat prin serviciile Sameday. Practic, indiferent de compania de curierat și metoda folosită pentru livrare, cumpărătorii pot opta pentru returul la easybox, dacă magazinul online are încheiat un contract cu Sameday și împlinește condițiile minime activării serviciului de easybox.

Dincolo de rațiunile de business, consumatorii finali sunt cei care beneficiază cel mai mult de pe urma serviciului de retur la easybox. Pentru a-l folosi, aceștia trebuie doar să introducă datele de identificare în formularul standardizat, în baza căruia primesc un cod PIN valabil oriunde în rețeaua easybox. Următorul pas este să lase coletul care se dorește a fi returnat în orice locker Sameday, fără a mai fi nevoie de alte documente însoțitoare sau alte elemente de identificare a acestuia.

easybox metoda de livrare out-of-home preferată de români

Conform unui studiu, pentru 67% dintre iubitorii de cumpărături online, posibilitatea livrării la easybox este definitorie în alegerea magazinului de la care fac achiziția. Peste 90% dintre coletele livrate de Sameday vin din online, astfel că dezvoltarea unui soluții facile de retur, gândite pentru a îmbunătății experiența consumatorului, a fost un pas natural al companiei.

Flexibilitatea ridicării comenzii, la orice oră și din proximitatea casei sau a biroului este principalul motiv pentru care oamenii aleg easybox, urmat de simplitatea și siguranța achiziției. Toate aceste beneficii se regăsesc de acum și în experiența returului, la care se adaugă avantajul folosirii oricărui locker, fără a fi selectat în prealabil.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite