Kaufland lansează prima marcă proprie făcută exclusiv în România
0
Retailerul Kaufland România a lansat prima marcă proprie făcută exclusiv în România, „K-Vreau din România”, în întreaga reţea naţională de magazine.
K-Vreau din România oferă produse făcute exclusiv de producători şi furnizori locali, fiind prima marcă proprie a companiei realizată în întregime la nivel local, special pentru România.
Gama oferă o varietate de produse şi cuprinde de la alimente de bază, precum făină, mălai, griş, arpacaş, produse de panificaţie, mezeluri, dulciuri (cornuleţe cu diferite umpluturi, rulade, salam de biscuiţi etc), lactate (brânzeturi, smântână, lapte, iaurt), sucuri naturale de fructe - şi până la preparate cu specific local, precum jumări, carne la garniţă şi altele. În prezent, sortimentul cuprinde peste 80 de produse şi se află în permanentă extindere.
„Încurajăm consumul de produse locale şi suntem printre puţinii retaileri cu peste 50% produse la raft ce provin din România. De aceea, crearea acestei noi mărci cu specific local vine ca o continuare firească a demersurilor noastre şi ne bucurăm să putem susţine şi în acest mod dezvoltarea producătorilor locali”, declară Valer Hancaş, Manager Corporate Affairs şi Comunicare, Kaufland România.
Design-ul ambalajului este inspirat din motivele tradiţionale româneşti reinterpretate în notă modernă, în linie cu identitatea vizuală a retailerului.