Volkswagen a publicat din greşeală, cu o lună înainte de termen, un comunicat prin care anunţa noul nume al operaţiunilor sale din SUA

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO Shutterstock
FOTO Shutterstock

Volkswagen a publicat din greşeală, luni, cu o lună înainte de termen, un comunicat prin care anunţa numele operaţiunilor sale din SUA, Voltswagen of America, care pune accentul pe eforturile producătorului auto german pe segmentul vehiculelor electrice, transmite CNBC.

Un purtător de cuvânt al companiei a refuzat să comenteze publicarea, care era datată 29 aprilie şi care ulterior a fost eliminată de pe site-ul Volkswagen.

O persoană familiarizată cu planurile companiei a confirmat autenticitatea lansării.

Comunicatul numea schimbarea ”o declaraţie publică a investiţiei viitoare a companiei în e-mobilitate”. Acesta afirma că Voltswagen va fi plasat ca emblemă exterioară pe toate modelele EV, în timp ce vehiculele pe benzină vor avea doar emblema VW.

”Pentru a păstra elemente ale patrimoniului Volkswagen”, compania intenţionează să menţină culoarea albastru închis a logo-ului VW pentru vehiculele alimentate cu benzină şi să utilizeze albastru deschis pentru a diferenţia ”noul brand centrat pe EV.

Comunicatul afirma că Voltswagen of America va rămâne o unitate operaţională a Volkswagen Group of America şi o filială a Volkswagen AG, cu sediul în Herndon, Virginia.

General Motors a folosit anterior numele Volt pentru un vehicul electric hibrid plug-in, între 2010 şi 2019.

Comunicatul de presă al VW era incomplet, citând necesitatea unei declaraţii suplimentare şi a unei fotografii de la fabrica producătorului auto din Chattanooga, Tennessee.

Schimbarea de nume ar fi cea mai recentă ştire din partea Volkswagen referitoare la vehiculele electrice.

 La începutul acestei luni, VW a organizat un eveniment numit ”Ziua energiei”, pentru a discuta despre tehnologiile sale destinate vehiculelor electrice. De asemenea, compania a anunţat obiective de creştere semnificativă a vânzărilor de vehicule electrice până la sfârşitul deceniului.

VW se aşteaptă ca peste 70% din vânzările europene ale mărcii sale Volkswagen să fie vehicule electrice, până în 2030, faţă de obiectivul anterior de 35%.

În SUA şi China, VWse aşteaptă ca jumătate din vânzările sale să fie vehicule electrice în acel interval de timp.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite