Vânzările de bere Corona, afectate de coronavirus: cel mai accentuat declin din ultimul deceniu

Vânzările de bere Corona, afectate de coronavirus: cel mai accentuat declin din ultimul deceniu

Oamenii nu mai cumpără bere Corona, din cauza coincidenţei de nume cu coronavirus FOTO Guliver/Getty Images

Producătorul cunoscutei beri mexicane Corona are de suferit de pe urma epidemiei de coronavirus. Coincidenţa de nume dintre bere şi virus a dus la scăderea vânzărilor şi l-a costat pe cel mai mare producător de bere din lume în jur de 132 milioane de lire sterline de profit pierdut, scrie Metro.

Ştiri pe aceeaşi temă

Anheuser-Busch InBev, gigantul din spatele mărcilor Corona, Budweiser şi Stella Artois, a prognozat că veniturile din primul trimestru al acestui an vor scădea cu aproximativ 10%, după ce focarul de coronavirus a produs o scădere a cererii în China, în contextul în care a coincis şi cu Anul Nou Chinez, astfel că acţiunile sale au scăzut cu 8%. Acesta este cel mai accentuat declin al profitului trimestrial din ultimul deceniu,

AB InBev estimează o scădere a câştigurilor în China, după ce a pierdut vânzări de aproximativ 221 de milioane de lire sterline în primele două luni ale anului 2020 doar din cauza coronavirusului, cunoscut şi sub numele de Covid-19.

Grupul belgian a transmis: „Impactul focarului de virus Covid-19 asupra afacerii noastre continuă să crească. Epidemia a dus la o scădere semnificativă a cererii în China. În plus, cererea pe parcursul Anului Nou Chinez a fost mai mică decât în ​​anii precedenţi, deoarece a coincis cu începutul acestui focar”.

Luna trecută, căutările pentru berea Corona au crescut cu 1.100 la sută, în contextul în care oamenii au efectuat căutări de cuvinte cheie precum „virusul berii” şi „corona virus bere”, arăta Google.

Nu există nicio legătură între coronavirus şi berea Corona.

Căutările pentru simptomele coronavirusului au crescut cu 1.050 la sută, iar „ce este coronavirus?” Şi „este coronavirus mortal?” au fost printre primele cinci întrebări pe care oamenii le puneau.

Avertismentul producătorului Corona vine pe fondul alertelor companiei cu privire la impactul coronavirusului asupra cererii şi ofertei.

Şi Microsoft s-a declarat afectată, iar lista companiilor este în creştere. Gigantul tehnologic american a dezvăluit peste noapte că va rata ţinta de venituri pentru companiile Windows şi Surfaces şi a dat vina pe incertitudinea creată de coronavirus şi pe impactul epidemiei asupra lanţului de aprovizionare al companiei.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: