Autoritatea de reglementare din Franţa a amendat Google şi Facebook cu 150 şi respectiv 60 de milioane de euro

Autoritatea de reglementare din Franţa a amendat Google şi Facebook cu 150 şi respectiv 60 de milioane de euro

Foto: Shutterstock / Google a fost din nou amendată de autorităţile franceze

Autoritatea de reglementare franceză a constatat că „site-urile facebook.com, google.fr şi youtube.com nu facilitează renunţarea la un cookie precum este de acord”.

Ştiri pe aceeaşi temă

Comisia Naţională Franceză pentru Informatică şi Libertăţi (CNIL) a amendat Google cu 150 de milioane de euro şi reţeaua de socializare Facebook cu 60 de milioane de euro pentru încălcări în colectarea informaţiilor despre utilizatori, conform postului BFM TV . Potrivit acestuia, vorbim despre „acea practică a companiilor în utilizarea cookie-urilor („cookie-uri”, o mică bucată de date trimisă de un server web şi stocată pe computerul utilizatorului ), care colectează informaţii despre utilizatori în primul rând pentru publicitate direcţionată”.

Autoritatea de reglementare franceză a constatat că „site-urile facebook.com, google.fr şi youtube.com nu facilitează renunţarea la un cookie precum este de acord”.

Potrivit postului TV, „amenda de 150 de milioane de euro este un record pentru Comisia Naţională pentru Informatică şi Libertăţi”. Amenda maximă anterioară a fost impusă de autoritatea de reglementare în decembrie 2020 şi s-a ridicat la 100 de milioane de euro. Această penalizare a fost, de asemenea, îndreptată împotriva Google şi legată de utilizarea „cookie-urilor”.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările