Wu Xing se reinventează şi „muşcă“ din bucătăria românească

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Anul 2013 este un an in care criza se resimte puternic inca, crede Sabin Cernea, proprietarul Wu Xing, cu activitate pe piata serviciilor de livrare la domiciliu, care vorbeste despre o "inghetare" a consumului.

In acest context, compania isi diversifica activitatea si mizeaza pe varietate, deschizand puncte de livrare mixte, cu mancare chinezeasca, precum si romaneasca si internationala.

Romanii comanda de 1,4 ori pe luna mancare chinezeasca, in medie, in valoare de 60 de lei, pentru 2,5 persoane. (...) In al cincilea an de criza simtim o frecventa de consum scazuta, este un an care macina in continuare foarte puternic. Observ o inghetare a consumului", a declarat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro Sabin Cernea (foto), presedinte CSC Exim 92, compania care detine brandul Wu Xing.

Potrivit lui Cernea, in topul preferintelor de consum al romanilor se afla pizza si pastele pe primul loc, urmate de mancare traditionala (1,9 ori pe luna) si pe locul trei de mancarea chinezeasca.

"Pentru a testa piata am redeschis un canal de livrare, in Calea Grivitei, in care se gasesc pe langa produsele Wu Xing si produse dintr-un meniu international si romanesc, denumit Fooda. Am considerat ca putem sa oferim o alternativa de consum clientului Wu Xing, plus ca prin aceste bucatarii putem obtine un volum mai mare", a explicat Cernea.

Compania nu este la prima incercare de acest gen, dupa ce in 2002 a deschis restaurantul romanesc "Hai la masa", care ofera un meniu cu preparate traditionale romanesti. Restaurantul a fost insa inchis ulterior.

In prezent, compania opereaza trei puncte de livrare si restaurantul din AFI Palace Cotroceni.

Planuri de extindere a conceptului mixt

Daca primul punct de livrare mixt va da rezultatele asteptate proprietarul Wu Xing ia in plan deschiderea altor trei unitati, dintre care una stradala, in sectorul 3, si in centrele comerciale Mega Mall si Parklake Plaza.

Cel mai curand ar putea fi deschisa unitatea strada, pana la finalul acestui an.

"In momentul in care nu te dezvolti si nu vii aproape de client poti sa pierzi teren. (...) Mizam pe eficienta mult mai mare a productiei, avand costuri fixe care se vor imparti pe doua canale de vanzari. Folosim aceleasi masini pentru livrare si acelasi call-center", a precizat Cernea.

Citiţi continuarea articolului pe wall-street.ro

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite