Topul companiilor aeriene cu cele mai multe zboruri întârziate pe Aeroportul Otopeni. Pe ce loc este Tarom

0
Publicat:
Ultima actualizare:
tarom foto shutterstock

Un top al companiilor cu cele mai multe zboruri întârziate pe Aeroportul Otopeni, a fost întocmit de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti.

816 curse programate pe Aeroportul Otopeni au avut întârzieri mai mari de 30 de minute în ultima săptămână, în scădere uşoară faţă numărul curselor întârziate la sfârşitul lunii iulie, a transmis Compania Aeroporturi Bucureşti (CNAB).

Astfel, o treime dintre avioanele de linie şi charter din perioada 28 iulie-3 august au avut întârzieri la Otopeni, adică 816 zboruri dintr-un total de 2351 de curse. La raportarea anterioară, pentru perioada 21-27 iulie au fost 823 de zboruri întârziate din 2380 de curse, cu acelaşi raport, aproximativ o treime dintre curse întârziate.

,,În intervalul 28 iulie – 3 august 2022, pe Aeroportul “Henri Coandă”, un număr de 816 zboruri (aterizări şi decolări) au înregistrat  întârzieri mai mari de 30 minute, cu o creştere de 48 de zboruri afectate de întârzieri faţă de săptămâna anterioară.

Numărul întârzierilor corespunde, în general, cotei de piaţă a companiilor aeriene pe AIHCB, astfel încât cele mai multe zboruri întârziate s-au înregistrat la Wizz Air (235 de zboruri), Tarom (136 de zboruri), Blue Air (133 de zboruri) şi Ryan Air (114).

În acelaşi interval de referinţă, un număr de 23 de zboruri au fost anulate de către alte companii aeriene. În intervalul 28 iulie – 3 august, pe AIHCB au fost operate 2.351de zboruri (2147 regulate şi 95 neregulate).” a transmis CNAB.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite