Revolut vrea să-şi tripleze veniturile în 2019 şi să se extindă în alte trei state

Revolut vrea să-şi tripleze veniturile în 2019 şi să se extindă în alte trei state

Nikolay Storonsky, CEO Revolut

Revolut, platforma financiară londoneză, raportează o creştere importantă a veniturilor în 2018, mai mare cu 354% decât cea înregistrată în 2017. Informaţiile sunt cuprinse în raportul financiar aferent anului 2018, care se încheie pe 31 decembrie 2018.

Veniturile au crescut până la 58,2 milioane de lire în 2018, de la 12,8 milioane de lire în 2017, iar creşterea a fost generată de dezvoltarea continuă a ofertei de produse, a bazei de clienţi, precum şi a activităţii utilizatorilor Revolut.
 
Principalele costuri directe ale companiei sunt în continuare schemele de carduri, costurile de acquiring şi cele corespunzătoare achiziţiei de noi utilizatori. Costurile asociate vânzărilor au crescut cu 247%, îmbunătăţind marja de profit brut a companiei, creşterea fiind mai mică decât cea înregistrată de venituri.
 
Pierderile nete ale anului s-au ridicat la 32,8 milioane de lire, dar costurile au fost eficientizate în ansamblu datorită creşterii substanţiale a bazei de clienţi şi a volumului tranzacţiilor.
 
Creşterea veniturilor în 2019 este prevăzută a fi de trei ori mai mare faţă de 2018. Aceasta este generată de creşterea numărului de utilizatori, noi lansări de produse, optimizarea produselor existente şi extinderea pe noi pieţe. Peste 800.000 de noi utilizatori şi-au creat conturi în august şi septembrie 2019, ceea ce confirmă popularitatea ridicată de care se bucură compania.
 
Marja brută  pentru semestrul al doilea din 2019 este estimată la 40-50%, de la mai puţin de 10% în aceeaşi perioadă a anului 2018. Marja brută de profit a companiei a crescut exponenţial pe măsură ce afacerea s-a dezvoltat la scară. Acest lucru pune bazele solide pentru creşterea viitoare şi profitabilitate, fapt subliniat şi de includerea Revolut în topul Sunday Times Tech Track 100, pe prima poziţie, drept compania privată britanică de tehnologie cu cea mai rapidă creştere.
 
„Finalul anului 2018 pare să fi fost cu foarte mult timp în urmă, însă aceste cifre reprezintă o etapă importantă în creşterea noastră sustenabilă. Saltul semnificativ în materie de venituri şi număr de utilizatori noi de la începutul lui 2019 demonstrează că scopul cu care am creat compania continuă să fie unul actual: răspundem unor nevoi neadresate, acelea de a rezolva problemele de care ne lovim atât de mulţi dintre noi atunci când vine vorba de gestionarea banilor. Suntem foarte mândri de rezultatele obţinute până acum şi este minunat să vedem că atât de mulţi utilizatori folosesc Revolut pentru nevoile lor bancare zilnice.
 
2019 se anunţă a fi un nou an de creştere exponenţială, dar munca noastră este abia la început şi ne propunem să ajungem la toţi cei care au nevoie de noi. Acest lucru înseamnă să ne menţinem planurile ambiţioase de creştere şi extindere internaţională, care acum sunt alimentate şi de îmbunătăţiri substanţiale în ceea ce priveşte profitabilitatea, dar şi de numirile în funcţii cheie pe care le-am făcut între timp.” a declarat Nik Storonsky, CEO-ul Revolut.
 
7 milioane de utilizatori în Europa
 
La ora actuală, Revolut are peste 7 milioane de utilizatori în Europa, iar peste 800.000 de noi utilizatori au început să folosească serviciul în fiecare dintre lunile august şi septembrie 2019. Compania înregistrează în acest moment o medie de 3,7 milioane de utilizatori activi lunar şi o medie zilnică de 1,1 milioane de utilizatori activi. Volumul total al tranzacţiilor de la lansarea Revolut în 2015 depăşeşte 85 de miliarde de dolari.
 
În ultimul an Revolut a dezvoltat şi lansat o gamă largă de servicii pentru numărul din ce în ce mai mare de clienţi, devenind mai mult decât un produs de călătorie şi schimburi valutare. În plus, numărul utilizatorilor care au optat pentru abonamente plătite (Premium şi Metal) a crescut cu 550% din ianuarie 2018, datorită funcţionalităţilor suplimentare oferite. 
 
Lansarea serviciului de tranzacţionare de acţiuni a revoluţionat piaţa bursieră tradiţională, oferind utilizatorilor Revolut acces fără comisioane la piaţa bursieră, cu un număr nelimitat de tranzacţii pentru abonaţii Metal. Folosing puşculiţele digitale Vaults, peste1,7 milioane de utilizatori au economisit sume importante de bani atât individual, cât şi împreună cu apropiaţii.
 
De la lansarea sa în urmă cu mai puţin o lună, Donaţii, funcţionalitatea caritabilă a Revolut, a facilitat strângerea a peste 440.000 de euro prin donaţii pentru WWF, Salvaţi Copiii, ILGA Europe şi Alianţa Pădurii Tropicale. Toate acestea în timp ce membrii Premium şi Metal beneficiază de servicii dedicate de concierge, acces în lounge-urile din aeroporturi, asigurare internaţională de călătorie şi asigurare de dispozitive electronice.
 
Se lansează în încă trei state
 
Creşterea rapidă înregistrată de Revolut dovedeşte faptul  că există o mare nevoie de servicii financiare mai bune, în întreaga lume. După lansarea în variantă beta în Australia în luna iunie, Revolut pregăteşte o lansare etapizată a serviciului în SUA, Canada şi Singapore în lunile care urmează. Peste 230.000 de persoane se află pe listele de aşteptare în întreaga lume lume, dintre care mai bine de 120.000 în Statele Unite.
 
Peste 1.400 de angajaţi
 
Dezvoltarea unor proceduri robuste de guvernare a fost o prioritate pentru Revolut încă de la lansare, pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienţilor.
 
Numărul total al angajaţilor depăşeşte 1400, iar compania a anunţat recent investiţii în deschiderea unui hub de tehnologie în Berlin, a unui nou birou în Cracovia şi a unui hub suplimentare pentru servicii clienţi şi conformitate în Porto.
 
O serie de numiri la nivel executiv a avut loc în ultimele luni pentru a întări echipa de management a companiei. Printre persoanele care s-au alăturat echipei se numără Richard Davies, Chief Operating Officer, ex-HSBC şi OakNorth; David MacLean, de la Metro Bank, se va alătura companiei în poziţia de Chief Financial Officer; Philip Doyle, care a condus departamentul de Financial Crime al ClearBank, va fi noul Director de Risc Financiar; Stefan Wille, fost Vicepreşedinte Finanţe al N26, este CFO Adjunct; Wolfgang Bardorf, care a condus departamentul de modele de lichiditate globală al Deutsche Bank, va veni în companie pe poziţia de trezorier. Revolut a desemnat echipe de conducere şi în Irlanda şi Lituania.
 
Revolut a efectuat noi numiri şi în Board în 2019, printre care se numără, Bruce Wallace, fost COO al Silicon Valley Bank Global, şi Caroline Britton, ex-partener Deloitte. Noi numiri sunt în prezent în aşteptarea aprobării instituţiilor de reglementare.
 
Pe lângă angajări în roluri esenţiale, Revolut a implementat o gamă largă de îmbunătăţiri de guvernare ca parte din cadrul general de management al riscului.. Printre acestea se numără un Comitet Board de Risc şi Conformitate, un Comitet Board de Audit şi un Comitet de Risc Executiv. Noi ajustări şi îmbunătăţiri de guvernare sunt planificate până la sfârşitul anului 2019 pentru a răspunde dimensiunilor din ce în ce mai mare ale companiei.. 
 
„Pe lângă extindere, focusul nostru anul următor va fi pe dezvoltarea echipei şi a structurilor de guvernare necesare pentru a susţine creşterea accelerată a companiei”, a declarat Nik Storonsky cu privire la anul viitor.

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: