Războiul cardurilor: Furnizorii de carduri se bat pe promoţii la plata electronică, în decembrie

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Furnizorii de carduri oferă premii pentru plata electronică în perioada sărbătorilor FOTO Shutterstock
Furnizorii de carduri oferă premii pentru plata electronică în perioada sărbătorilor FOTO Shutterstock

Nici nu s-a încheiat bine campania de Black Friday şi furnizorii de carduri caută să-şi impulsioneze clienţii să folosească în perioada sărbătorilor de iarnă plata electronică.

Mediul online şi facilităţile electronice de plată au schimbat total comportamentul cumpărătorului clasic. Şi asta cu sprijinul furnizorilor de servicii de plată cu cardul. Chiar dacă o bună parte a cumpărătorilor nu renunţă la plata cash, furnizorii de carduri încearcă să impulsioneze plata electronică prin iniţiere de promoţii.

Visa Europe, de exemplu, va derula în perioada 23 noiembrie - 31 decembrie 2015, campania promoţională de iarnă şi oferă zilnic un premiu în valoare de 1.000 de euro pentru cumpărăturile plătite în magazine sau online cu cardul.

Potrivit unui comunicat al companiei, campania tradiţională de iarnă Visa se desfăşoară în acest an sub sloganul “Plăteşte cu Visa şi poţi transforma orice într-un cadou de 1.000 de euro”.

La această campanie participă automat toţi posesorii de carduri Visa emise de cele 17 bănci din România participante, indiferent de tipul de card, care realizează cel puţin o plată online sau la POS la comercianţii din România sau din străinătate.

“Sezonul sărbătorilor de iarnă este una dintre cele mai frumoase, dar şi cele mai aglomerate perioade din an. Acest lucru se reflectă şi în comportamentul nostru de plată cu cardul, atât în ceea ce priveşte tipul achiziţiilor pe care le facem, cât şi faptul că avem tendinţa să lăsăm cumpărăturile pe ultima sută de metri.

Astfel, cea mai aglomerată zi din an în ceea ce priveşte sumele plătite cu carduri Visa s-a înregistrat în ultimii doi ani pe data de 23 decembrie, iar peste jumătate dintre cumpărăturile realizate cu două zile înainte de Crăciun au fost la supermarketuri, benzinării şi magazine de îmbrăcăminte pentru familie. Prin campania tradiţională de iarnă ne dorim să recompensăm consumatorii şi să dăm posibilitatea câştigătorilor să utilizeze premiile oricum şi oricând îşi doresc”, a declarat Cătălin Creţu, director regional pentru România, Croaţia şi Slovenia, Visa Europe.

Valoarea totală a premiilor acordate în cadrul campaniei de iarnă din 2015 este de peste 170.000 lei.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite