O companie românească face angajări pentru a putea prelua proiectele unor companii de dezvoltare de software afectate de războiul din Ucraina

0
Publicat:
Ultima actualizare:
computer platforma informatica baza de date online maini calculator

Războiul din Ucraina generează o cerere mare către companiile de dezvoltare de software din România şi din regiune, în contextul în care multe dintre proiecte rămân neacoperite sau sunt doar începute parţial.

În acest context, TARA Interactive, companie românească de dezvoltare de software, accelerează procesul de recrutare şi vizează creşterea echipei de la 50 de angajaţi, cât sunt în prezent, la peste 70 de angajaţi la finalul anului. Decizia vine după ce, în ultimele 4 luni, compania aproape că şi-a dublat echipa. 

„Suntem într-o continuă căutare de noi resurse şi facem interviuri de angajare zilnic. Aşteptarea este să creştem constant în următoarele luni. În acest moment avem resurse pentru a prelua aproximativ 10 noi proiecte medii sau mari, dar disponibilitatea variază pe măsură ce ne creştem echipa. Avem experienţă în preluarea proiectelor aflate în diferite stadii de dezvoltare şi de a le duce la final. Datorită tehnologiile variate pe care le utilizăm în prezent, şi a celor pe care le-am abordat în trecut, putem asigura o trecere lină şi rapidă către noua echipă de dezvoltatori de la TARA”, spune Vlad Lepădatu, Managing Partner la TARA Interactive.

Strategia de creştere a TARA Interactive din 2022 vizează orientarea către companii din Europa şi din SUA, care au nevoi pe partea de dezvoltare software, de la companii medii sau mari, până la startup-uri.

„Ţintim, în principal, proiecte medii şi mari, enterprise-level, recurente. Astfel, ne uităm la aplicaţii mobile, aplicaţii eCommerce, site-uri complexe de content management, aplicaţii custom dezvoltate pe nevoile clienţilor. De asemenea targetăm proiecte aflate în derulare, dar care nu pot fi finalizate de echipele care le-au iniţiat din diverse motive”, mai spune Vlad Lepădatu.

Recent, TARA Interactive a întreprins un proces de audit, desfăşurat în cadrul proiectului Cercetare Naţională, de către Human Synergistics România, în urma căruia a obţinut un scor foarte bun, clasându-se în primele 10% dintre mediile de lucru cele mai constructive din România, ceea ce presupune un mediu extrem de propice pentru cei care îşi doresc să se dezvolte şi să crească atât profesional, cât şi personal.

TARA Interactive şi-a bugetat pentru acest an investiţii de 500.000 de euro, dublu faţă de anul trecut. Acestea vizează o prezenţă mai mare pe piaţa de software internaţională, în special, prin extinderea portofoliului de clienţi în SUA şi vestul Europei, creşterea echipei la peste 70 de angajaţi la finalul anului, atât la biroul din Bucureşti, cât şi la cel din Chişinău, şi consolidarea poziţiei în rândul angajaţilor actuali şi viitori.

La  nivel general, compania se va axa anul acesta pe o mai bună acoperire a industriilor de fintech, eCommerce, logistică şi retail, cu accent pe zonele de automatizare a proceselor, robotizare, inteligenţă artificială şi procesare de informaţii de tip Big Data.

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite