Nadia, noul asistent virtual al Blue Air, inspirat de numele gimnastei Nadia Comăneci

Nadia, noul asistent virtual al Blue Air, inspirat de numele gimnastei Nadia Comăneci

Nadia este noul asistent virtual al Blue Air, inspirat de numele gimnastei Nadia Comăneci, a informat vineri compania aeriană.

Ştiri pe aceeaşi temă

Noul asistent virtual al Blue Air a fost inspirat de Nadia Comăneci, gimnasta română care a fost prima gimnastă care a primit vreodată un scor perfect de 10.00 la Jocurile Olimpice. Prin numirea noului său asistent virtual Nadia, Blue Air îşi reafirmă pasiunea pentru excelenta, angajamentul de a prioritiza nevoile clienţilor sai şi de a le oferi o experienţă de cumparare performantă.
 
Nadia este un software bazat pe machine learning, conceput pentru a oferi asistenţă la un nivel conversaţional natural, care asigura servicii automatizate şi o interfata CUI (conversational user interface) adaptabila pentru o experienţă de retail de calitate.
 
Krassimir Tanev, Director Comercial, Blue Air: „Blue Air a început o călătorie de transformare digitală ambiţioasă care plaseaza clientul în centrul tuturor actiunilor noastre.
Suntem încântaţi că, la scurt timp după ce am implementat noua noastră aplicaţie mobilă, putem oferi acum un serviciu de asistent virtual disponibil 24/7 clienţilor noştri, care acum pot beneficia de informaţii rapide legate de călătoria lor şi care ne permite, de asemenea, să rămânem mai aproape de ei şi să obţinem informaţii valoroase despre nevoile şi dorinţele lor. Ne-am angajat să îmbunătăţim continuu calitatea experientei clientilor nostri in fiecare etapa a călătoriei cu Blue Air şi să oferim cea mai bună experienţă de retail digital ”.
 
Nadia este întotdeauna prezentă si gata să ajute. Serviciul este disponibil gratuit, 24/7, în limbile română, italiană şi engleză şi ofera întotdeauna informaţiile necesare cu privire la orarul de zbor, informaţii generale de zbor, condiţiile generale de transport, totul despre serviciile şi pachetele Blue Air, informaţii despre bagaje, asistenţă specială, metode de plată, precum şi informaţii specifice privind restricţiile de călătorie in contextul pandemiei de COVID-19, check-in, anulare voluntară sau programele de loialitate.
 
Clienţii Blue Air pot începe un dialog cu Nadia pe site-ul Blue Air şi pe pagina de Facebook a companiei. Nadia ii va ajuta să obţină cu uşurinţă informaţiile de care au nevoie şi îi va îndruma spre realizarea unui self-service de succes, evitând astfel timpii lungi de aşteptare pentru a contacta Call Center-ul şi eliberând timpul preţios al agenţilor Serviciului Clienţi, care pot astfel abordeze situatiile mai complexe.
 
Blue Air lucreaza continuu pentru a adăuga noi caracteristici şi funcţionalităţi Nadiei si pentru a îmbunătăţi experienţa clientilor sai. Următoarele actualizări vor include transferul catre agentul Serviciului Clienţi şi integrarea asistentului virtual cu sistemul de rezervare, ceea ce va creşte nivelul de personalizare al serviciilor oferite de Nadia clienţilor Blue Air.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările