Mediul economic privat demarează prima campanie pro-vaccinare din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
FOTO RO Vaccinare
FOTO RO Vaccinare

Cele mai importante branduri care operează agenţii de pariuri şi săli de slot machines îşi unesc eforturile pentru a transmite la unison mesaje pro-vaccinare şi a creşte interesul românilor pentru vaccinul împotriva Covid-19.

Campania nu conţine elemente de branding (nume ale companiilor) ci doar argumente pentru care toţi românii ar trebui să se imunizeze.

Cele mai importante şi vizibile companii care operează agenţii de pariuri şi săli de jocuri de noroc din România lansează prima campanie pro-vaccinare finanţată exclusiv de o industrie din România. #NoiNeVaccinăm, #JucămResponsabil şi #ÎmpreunăOprimPandemia, alături de o serie de argumente pro-vaccinare, sunt elementele centrale ale campaniei, care este vizibilă deja în mediul online, pe paginile de social media ale celor mai importante companii din industrie, în locaţiile în care se desfăşoară activităţi de jocuri de noroc, precum şi într-o serie de spoturi publicitare. 

Actorii principali ai campaniei sunt chiar angajaţii industriei, femei şi bărbaţi, din toate eşaloanele companiilor. Aceştia vorbesc despre dificultăţile pe care le-au întâmpinat, motivele care i-au convins să se vaccineze şi aşteptările pe care le au în privinţa întoarcerii la normalitate. În contextul în care un studiu IRES, comandat de industria jocurilor de noroc în luna martie, arată că românii reticienţi sau nehotărâţi în privinţa vaccinării au cea mai mare încredere în argumentele familiei, colegilor de la locul de muncă şi în sfaturile angajatorului, angajaţii industriei sunt cei care transmit mesajele-cheie ale campaniei de încurajare a vaccinării şi care, prin exemplul personal, îşi îndeamnă rudele, prietenii, colegii şi clienţii să se vaccineze şi să devină, astfel, parte din efortul colectiv de combatere a pandemiei. 

”Industria jocurilor de noroc din România are 45.000 de angajaţi. Aceşti 45.000 de angajaţi sunt, ca într-un puzzle, piese esenţiale pentru reîntoarcerea la normalitate şi îşi pot convinge, la rândul lor, familia, colegii, prietenii, cunoscuţii. Astfel, avem 45.000 de persoane  care pot să transmită mesaje oneste, să îşi povestească experienţa, sunt oameni ca noi toţi, cu idealuri comune. În plus, angajaţii ne cunosc clienţii, clienţii au încredere în angajaţii din sălile de jocuri şi pariuri. Vrem să ne convingem inclusiv partenerii de afaceri, iar aceştia vor fi, la rândul lor, diseminatori ai argumentelor pro-vaccinare”, a declarat Dan Iliovici, vicepreşedinte Rombet, una dintre cele trei organizaţii care derulează prima campanie pro-vaccinare a mediului privat din România.

O componentă importantă a campaniei sunt spoturile tv, care sunt plătite de industrie şi sunt difuzate de cele mai importante televiziuni din România. ”În aceste mesaje video nu vorbim despre branduri, nu facem reclamă unor companii, vorbim strict despre responsabilitate şi despre cum putem să depăşim împreună această pandemie. T

oţi vrem să ne întoarcem la normalitate şi suntem conştienţi că singura soluţie fezabilă pentru a ne relua activitatea şi a asigura continuitate este vaccinarea. În completarea campaniilor derulate de autorităţi, noi am ales să prezentăm povestea unor oameni ca noi. Oamenii din gambling au aceleaşi poveşti ca şi cei din HORECA, turism, entertaiment. Toţi au descoperit ce înseamnă şomajul tehnic, incertitudinea zilei de mâine. Acum, tot împreună, putem să ajutăm inclusiv la redeschiderea economiei”, a spus Liviu Popovici, preşedinte Romanian Bookmakers.

Inclusiv paginile de Facebook, Linkedin şi Instagram ale companiilor membre ale asociaţiilor care finanţează această campanie sunt utilizate pentru transmiterea mesajelor pro-vaccinare. ”În total, aceste pagini de social media sunt urmărite de milioane de români. Toate aceste companii au renunţat la elementele de branding pentru a transmite un singur mesaj către toţi clienţii: jucăm responsabil, ne vaccinăm. În fiecare zi, prezentăm povestea reală a unui angajat şi fricile pe care le-a depăşit, motivele care l-au determinat să se vaccineze. Suntem mândri să derulăm cea mai mare campanie a industriei de până acum. E pentru prima oară când atâtea companii concurente aleg să lucreze împreună pentru un scop comun”, a declarat Sorin Georgescu, preşedintele Romslot .

Campania de responsabilitate socială conţine cinci spoturi tv, zeci de testimoniale ale angajaţilor din sălile de jocuri şi pariuri, afişe stradale şi o campanie digitală, iar motivele pentru care toţi românii ar trebui să se vaccineze vor fi diseminate timp de o lună, inclusiv prin materiale informative, care vor fi distribuite în locaţiile de jocuri de noroc.

Campania industriei jocurilor de noroc din România ”Jucăm Responsabil. Ne Vaccinăm” este derulată de ROMANIAN BOOKMAKERS – Patronatul Organizatorilor de Pariuri din România, ROMBET – Asociaţia Organizatorilor de Jocuri de Noroc şi ROMSLOT – Asociaţia Organizatorilor de Sloturi. Industria de gambling din România asigură 45.000 de locuri de muncă şi este un important contribuabil la bugetul de stat, cu taxe directe şi indirecte de aproximativ 900 milioane euro anual şi un grad de colectare de peste 99%. În fiecare zi de funcţionare, industria achită taxe în valoare de 2,45 milioane de euro.

Economie

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite