Lidl deschide încă două noi magazine şi angajează personal

Lidl deschide încă două noi magazine şi angajează personal

Lidl a anunţat că deschide două noi magazine şi angajează urgent personal, continuând să îmbunătăţească măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor.

„Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 21 mai: unul în oraşul Craiova, judeţul Dolj şi celălalt în oraşul Bragadiru, judeţul Ilfov. Astfel, reţeaua Lidl ajunge la 270 de magazine în România.
 
Totodată, pentru că sănătatea angajaţilor şi a clienţilor este prioritară pentru Lidl, şi în cele două unităţi se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în reţeaua din România. Lidl le recomandă clienţilor să respecte, în acelaşi timp, măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor.
 
Fiecare magazin are o suprafaţă de vânzare de peste 1.300 m², iar în fiecare dintre acestea vor lucra peste 20 de angajaţi”, a anunţat compania. 
 
Unitatea din Craiova se află pe Strada Brestei, Nr. 185 şi pune la dispoziţia clienţilor aproximativ 100 de locuri de parcare, iar cea din Bragadiru este situată pe Şoseaua Alexandriei, Nr. 132-134 şi oferă peste 120 de locuri de parcare. În plus, parcarea magazinului din Bragadiru este dotată cu o staţie de încărcare electrică, unde se vor putea încărca 2 maşini simultan. Orarul de funcţionare pentru fiecare magazin va fi următorul: de luni până sâmbătă, între 7:00 şi 22:00, iar duminica între 8:00 şi 20:00. 
 
Lidl optimizează constant formatul magazinelor, astfel încât să aibă un impact cât mai redus asupra mediului, dar şi să ofere o experienţă de cumpărături cât mai bună. Prin utilizarea unor tehnologii avansate din domeniul construcţiilor şi în conformitate cu normele de protecţie a mediului, noile magazine Lidl din Craiova şi Bragadiru dispun de soluţii şi tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficienţă energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de prezenţă, sistemele de recuperare a căldurii integrate în instalaţiile de ventilaţie, ori staţia de încărcare pentru automobile electrice. 
 
Totodată, pentru că sănătatea angajaţilor, a clienţilor şi a partenerilor este prioritară pentru Lidl, şi în noile magazine din Craiova şi Bragadiru se vor aplica măsurile împotriva răspândirii virusului SARS-CoV-2 luate de retailer în reţeaua din România.
 
Printre acestea se numără montarea unor panouri transparente de protecţie la casele de marcat, limitarea numărului de clienţi care pot intra în acelaşi timp în magazin, precum şi montarea de dozatoare cu soluţie dezinfectantă pentru clienţi şi dezinfectarea constantă a zonelor intens tranzitate şi obiectelor expuse (exemplu: toaletele, intrările şi ieşirile, vitrinele frigorifice, cărucioarele şi coşurile de cumpărături, benzile şi POS-urile de la casele de marcat etc.). 
 
În plus, pe baza recomandărilor oficiale ale autorităţilor, Lidl face o serie de recomandări pentru clienţi, publicate atât online, cât şi în incinta magazinelor.
 
Printre cele mai importante recomandări se numără plata cu cardul bancar, evitarea zonelor aglomerate, atingerea doar a fructelor şi legumelor pe care doresc să le cumpere şi păstrarea distanţei recomandate faţă de alte persoane. Pentru a-i ajuta pe clienţii care stau la coadă să păstreze distanţa recomandată faţă de cei din jurul lor, şi în noile magazine Lidl din Craiova şi Bragadiru se găsesc indicatoare pe podea în zona caselor de marcat.
 
În acelaşi timp, pentru a limita răspândirea virusului SARS-CoV-2, Lidl face apel la solidaritatea clienţilor pentru a respecta la rândul lor atât recomandările autorităţilor, cât şi măsurile individuale de prevenţie în timpul cumpărăturilor.
 
Inaugurarea magazinelor din oraşele Craiova şi Bragadiru continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preţ, într-o largă varietate de sortimente. Lidl reuşeşte să respecte această misiune investind constant în sustenabilitate, la baza acţiunilor companiei stând eficienţa şi demersurile de dezvoltare durabilă. În plus, Lidl promovează cu consecvenţă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reţea fiind produse în România. 
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: