Grupul DIGI a anunţat rezultatele financiare pentru trimestrul II din 2021. Creştere semnificativă pe segmentul de internet fix şi pe telefonie mobilă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Sediul Digi  din Bucureşti FOTO Adevărul
Sediul Digi  din Bucureşti FOTO Adevărul

Grupul DIGI Communications N.V. a anunţat, vineri, 13 august 2021, rezultatele financiare aferente celor şase luni încheiate la 30 iunie 2021.

Veniturile Grupului au atins 695 de milioane de Euro, în creştere cu 11,5% faţă de prima jumătate a anului 2020, cu o bază de RGU în creştere cu 15%, ceea ce relevă o majorare substanţială a serviciilor furnizate până la 19,3 milioane de la 16,9 milioane (la 30 iunie 2020).

EBITDA ajustată a fost de 251,3 milioane de Euro (inclusiv IFRS 16), un progres cu 9%, în comparaţie cu perioada anterioară.

Rezultatele pe trimestrul al II lea:

  •  veniturile au progresat cu 14,4% în T2 2021 faţă de T2 2020, până la 355 de milioane de Euro, în timp ce numărul unităţilor generatoare de venituri (RGU) a atins 19,3 milioane în T2 2021, în creştere cu 15% faţă de aceeaşi perioadă din 2020;
  • Performanţă generală, cu EBITDA ajustată de 129 milioane de Euro (inclusiv IFRS 16) şi de 108 milioane de Euro (fără IFRS 16) în T2 2021, o majorare cu 11,8% faţă de T2 2020;
  • venituri în creştere cu 29% în T2 2021 faţă de T2 2020, pe fondul dinamicii RGU. Serviciile de telefonie mobilă au crescut cu 27% până la 2,7 milioane, serviciile de internet fix cu 140% până la 327.000.

61% din veniturile consolidate au fost generate de activităţile de pe piaţa principală, România, care contribuie cu 70% din totalul unităţilor generatoare de venituri ale Grupului. În ceea ce priveşte performanţa veniturilor, Spania este a doua piaţă, asigurând 24% din totalul veniturilor, urmată de Ungaria (14%) şi Italia (2%).

Rezultatele sunt determinate în principal de creşterea bazei de RGU la nivelul Grupului pe toate pieţele. Serviciile de telecomunicaţii mobile au atins 7,1 milioane RGU (+ 1,1 milioane RGU faţă de 30 iunie 2020), serviciile de pay-tv au ajuns la 5,9 milioane (+ 0,6 milioane RGU faţă de 30 iunie 2020) şi serviciile de internet fix s-au situat la 4,6 milioane RGU (+ 0,8 milioane faţă de 30 iunie 2020).

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite