Farmec a înregistrat o creştere de 31% a vânzărilor online în primul semestru

Farmec a înregistrat
o creştere de 31% a vânzărilor online în primul semestru

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetic, înregistrează o creştere accelerată a veniturilor generate de magazinul online www.farmec.ro. Astfel, în prima jumătate a acestui an, vânzările online au crescut cu peste 31% faţă de rezultatele din aceeaşi perioadă a anului precedent. Compania estimează o creştere de 50% a vânzărilor online până la finalul anului.

”Farmec continuă, pe lângă extinderea reţelei magazinelor fizice, dezvoltarea platformei online prin identificarea şi aplicarea unor strategii care să corespundă aşteptărilor din piaţă. Îmbunătăţirea constantă a facilităţilor şi serviciilor oferite, crearea unor promoţii atractive, precum şi listarea unor game au stat la baza creşterii vânzărilor magazinului online din primul semestru al acestui an. Până la sfârşitul anului, avem în plan introducerea unor noi modalităţi de livrare, care să ofere clienţilor soluţii eficiente şi mai rapide, având posibilitatea de a ridica comenzile direct din magazinele noastre de brand sau din lockerele puse la dispoziţie de companiile de curierat partenere. Dezvoltarea omnichannel e din ce în ce mai importantă în strategia generală a companiei”, a declarat Alina Spânu, Manager Vânzări Online Farmec.
 
Media lunară a clienţilor care îşi fac cumpărăturile pe www.farmec.ro se află într-o creştere continuă, depăşind 8.000 de clienţi în fiecare lună. Până la finalul anului, Farmec estimează că acest număr va creşte cu peste 20%, fiind înregistrată şi o creştere de circa 7% a valorii medii a coşului de cumpărături. În acest moment, românii cumpără în medie produse din portofoliul Farmec de aproximativ 150 de lei. 
 

În topul achiziţiilor online se află gamele Gerovital Evolution, Aslavital şi Farmec, iar gamele care au obţinut creşteri valorice de peste 50% în primul semestru din acest an sunt Gerovital Beauty, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Men şi Gerovital Stop Acnee, toate fiind game relansate recent în variante modernizate. De asemenea, gamele de lux, precum Gerovital Luxury şi Gerovital Equilibrium, îşi continuă trendul ascendent înregistrat pe parcursul ultimilor ani. 

2020 aduce o nouă etapă în dezvoltarea platformei digitale, prin relansarea într-un nou format, cu noi funcţionalităţi şi cât mai prietenos faţă de consumatori. Totodată, anul viitor magazinul online va dispune şi de propria aplicaţie mobilă.

 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre: