Creşteri record de vânzări de mobilier şi decoraţiuni interioare, într-unul dintre cele mai cunoscute magazine online

Creşteri record de vânzări de mobilier şi decoraţiuni interioare, într-unul dintre cele mai cunoscute magazine online

Un magazin online de mobilier şi decoraţiuni interioare a înregistrat o creştere de 50% a vânzărilor în primele trei luni din acest an, faţă de perioada similară a anului trecut, cele mai multe produse vândute fiind canapelele, saltelele şi pernele.

După agrearea unui plan iniţial pentru 2021, ce prevedea o ţintă de 77 milioane de euro în vânzări şi menţinerea aceluiaşi nivel de profitabilitate ca anul trecut, a fost luată decizia modificării acestui prag la 96 milioane de euro, din care 12%, aproximativ 11,5 milioane de euro, ar trebui să fie realizat în România.
 
Pavel Vopařil, CEO Bonami a explicat: „ După primele trei luni din 2021, a trebuit să reevaluăm prognoza. Creştem semnificativ mai repede, oamenii au înţeles că pot cumpăra piese de mobilier precum mese şi scaune, online, în siguranţă."
 
În ceea ce priveşte piaţa din România, Bonami a  înregistrat o creştere de 50% în primele 3 luni din 2021 faţă de perioada similară a anului trecut. Unele categorii s-au evidenţiat, cum ar fi canapele, saltele sau perne, ceea ce indică faptul că oamenii doresc în continuare să investească pentru a-şi face căminul mai confortabil, deoarece petrec mult timp acasă. De asemenea, accesoriile şi mobilierul pentru grădină au crescut în importanţă, şi datorită faptului că Bonami a  introdus propria marcă, ce garantează design excelent, materiale de calitate la preţuri accesibile şi disponibilitate în stoc.
 
Pentru viitorul apropiat, compania se concentrează pe câteva proiecte care vor fi implementate în lunile următoare, ce au ca scop crearea unei experienţe de cumpărături îmbunătăţite pentru clienţii români: optimizarea site-ului web şi a metodelor de livrare. În funcţie de evoluţia pandemiei şi a restricţiilor impuse, Bonami va evalua oportunitatea deschiderii de magazine în noi locaţii.
 
Pe de altă parte, extinderea internaţională a companiei va continua anul acesta: „ Am dori să intrăm pe patru noi pieţe. Vizăm fostul bloc estic: Balcani şi Ţările Baltice.’’ , a mai menţionat Pavel Vopařil.
 

Dacă apreciezi acest articol, te așteptăm să intri în comunitatea de cititori de pe pagina noastră de Facebook, printr-un Like mai jos:


citeste totul despre:
Modifică Setările