British American Tobacco deschide primul magazin dedicat glo din România

0
Publicat:
Ultima actualizare:
magazin glo british american tobacco

British American Tobacco (BAT) a deschis primul magazin glo din România şi al cincilea din lume, în cadrul Băneasa Shopping City din Bucureşti. glo este un produs de încălzire a tutunului destinat fumătorilor adulţi, lansat de BAT pe piaţa din România la începutul lunii decembrie.

În magazinul dedicat, consumatorii adulţi pot afla toate informaţiile referitoare la glo, un produs care încălzeşte tutunul, în loc să îl ardă şi pot testa noul dispozitiv împreună cu gama largă de accesorii.

Magazinul glo ocupă o suprafaţă de circa 100 mp. Magazinul glo din Băneasa ne oferă ocazia de a le prezenta consumatorilor noştri adulţi felul în care simplitatea şi inovaţia se regăsesc în toate caracteristicile produsului şi de a le răspunde întrebărilor privind cel mai nou produs de pe piaţă cu potenţial de risc redus”, a declarat Asli Ertonguc, Director de Marketing al Ariei Europa Centrală şi de Sud în cadrul British American Tobacco.

magazin glo british american tobacco
magazin glo british american tobacco

British American Tobacco, cea mai mare companie de tutun şi produse de nouă generaţie din lume, a mai deschis magazine dedicate glo în Japonia şi Coreea de Sud.

Clienţii pot găsi în magazinul glo din Băneasa Shopping City 3 categorii de produse: dispozitivul glo în cele 5 nuanţe disponibile în prezent (Silver, Gold, Blue, Black şi Pink); consumabile din tutun Kent Neostiks în 3 arome diferite: BLUE (tobacco), YELLOW (citrice) şi GREEN (mentol); accesorii precum huse pentru protecţia dispozitivului (în 3 culori diferite – Orange, White şi Space Gray), cabluri de încărcare şi periuţe de curăţare.

Ce este glo

magazin glo british american tobacco

Glo este un dispozitiv care încălzeşte – nu arde – consumabile din tutun la aproximativ 240 °C. Deoarece în cazul glo nu există ardere, aşa cum se întâmplă în cazul ţigărilor tradiţionale, utilizarea glo are potenţialul de a fi mai puţin riscantă decât fumatul. Vaporii formaţi prin încălzirea consumabilelor speciale din tutun generează un gust natural de tutun, dar conţin cu aproximativ 90% până la 95% mai puţine substanţe nocive decât fumul de ţigară. În comparaţie cu fumatul tradiţional, glo produce mai puţin miros şi nu generează scrum. De asemenea, glo nu produce fum, ci emite vapori de tutun.

Aceste caracteristici nu înseamnă neaparat că acest produs este mai putin nociv decât alte produse de tutun.

Principalul avantaj al glo este dat de simplitate: un singur aparat, un singur buton, niciun dispozitiv extern de încarcare şi o baterie care, încarcată complet, este suficientă pentru consumul a până la 30 de Neostiks.

România este prima ţară din Uniunea Europeană în care British American Tobacco a lansat glo. British American Tobacco îşi propune să ofere fumătorilor adulţi o gamă de produse cu potenţialul de a fi semnificativ mai puţin riscante decât ţigările (Comparaţie între fumul produs de arderea tutunului unei ţigarete de referinţă standard 3R4F (aproximativ 9 mg gudron) şi vaporii proveniţi din încălzirea tutunului cu ajutorul glo, având în vedere cele 9 tipuri de componente nocive recomandate a fi reduse în fumul de ţigaretă de către Organizaţia Mondială a Sănătăţii.).

 

Economie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite