wearables - ultimele știri
Huawei anunță posibilitatea de integrare a datelor din aplicația HUAWEI Health în Strava. Orice deținător al unui dispozitiv HUAWEI din gama purtabilelor își poate exporta acum datele într-un cont Strava și poate utiliza activitățile de monitorizare ale aplicației și beneficiile comunității.
În ciuda pandemiei, oamenii au continuat să fie din ce în ce mai interesaţi de ceasuri inteligente, căşti, brăţări şi celelalte produse care compun categoria wearables.
În perioada 10 septembrie – 13 septembrie, Huawei nvită publicul larg la o sesiune de hands-on, dedicată celor mai noi dispozitive din portofoliul companiei, în magazinul Huawei Experience Store din Băneasa Shopping City.
Într-un comunicat de presă postat în urmă cu câteva ore, Google anunţă că a achiziţionat producătorul de wearables bazat în San Francisco.
Producătorul de wearables care are un sediu important şi în Bucureşti este din ce în ce mai aproape de a fi achiziţionată de gigantul Alphabet, compania mamă a Google.
La o simplă căutare pe Google vei putea observa că previziunile pentru industria de dispozitive purtabile sunt destul de sumbre. Gadget-urile de acest tip nu au rupt gura târgului în rândul pasionaţilor de tehnologie, iar acest lucru a provocat câtev...
Atunci când vorbim de dispozitive de tip ”wearables”, ne gândim la ceasuri inteligente sau la brăţări de fitness. Însă această industrie pare să se dezvolte într-o direcţie inedită.
Fitbit, cel mai puternic brand global de dispozitive inteligente pentru măsurarea activităţilor fizice, a anunţat astăzi deschiderea biroului din Bucureşti, cel mai important proiect de cercetare şi dezvoltare gândit în Europa.
Dispozitivele purtabile (wearables) au fost privite timp de multă vreme ca lucruri care nu sunt neapărat necesare. Smartwatch-urile au fost considerate nişte mofturi pentru oamenii bogaţi, care nu au pe ce arunca banii. Însă utilitatea lor începe să ...
Indstustria de dispozitive purtabile (wearables) nu se mai află de multă vreme pe o pantă ascendentă. Se pare că singurele companii care mai au vânzări notabile de ceasuri inteligente sunt Apple şi Samsung. Fitbit vrea, dar nu poate.
Operatorii mobili ai secolului XXI nu se mai ocupă doar cu tăierea cu foarfeca a cartelelor SIM, ci cu dotarea caselor cu dispozitive conectate, dar şi cu transformarea omului într-un mic cyborg al timpului nostru.