Articol publicitar

IMWorld 2016: Speakeri de top, soluţii personalizate şi networking la cel mai înalt nivel

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:

Romexpo va fi la începutul lui octombrie kilometrul 0 al industriei de tehnologie în Europa Centrală şi de Est. Reprezentanţii a peste 4500 de companii din regiune vor participa la cea de-a cincea ediţie a expo-conferinţei Internet&Mobile World, în perioada 5-6 octombrie.

Aducând laolaltă peste 4,500 de companii din regiune, România devine pentru 2 zile un hub de tehnologie, unde sunt prezentate soluţii digitale prin care afacerile se pot dezvolta. Pe Main Stage se vor dezbate subiecte precum transformarea digitală a companiilor, biohacking, realitatea virtuală, realitatea augmentată şi inteligenţă artificială  în afaceri, trenduri în hardware, tehnologii mobile şi Internet of Things.  

Peste 130 de speakeri internaţionali şi locali vor urca pe cele 5 scene: Main Stage, Enterprise Stage, Digital & E-commerce Stage,  Developers Stage şi Marketing Innovation Stage, dedicate specialiştilor în IT, Java, Java Script, Marketing Digital sau E-commerce din cadrul Internet&Mobile World. Aceştia vor prezenta inovaţiile anului în domeniul tehnologiei în 90 de sesiuni de prezentări, studii de caz şi workshop-uri. Agenda completă a evenimentului este disponibilă pe pagina evenimentului: http://imworld.ro/agenda.

Mihai Cima, Managing Partner Universum, declară: Tehnologia evoluează tot mai mult, iar impactul evoluţiei este prezent şi la nivel de business. Este nevoie de digitalizarea companiilor pentru ca acestea să rămână competitive şi chiar să fie cu un pas în faţa concurenţei. Soluţiile expozanţilor IMWorld contribuie prin diversitate şi adaptabilitate la îmbunătăţirea experienţei tuturor stakeholderilor implicaţi: angajaţi, clienţi, parteneri. Reprezentanţii companiilor care doresc să-şi ducă organizaţia la următorul nivel au ocazia să găsească uneltele potrivite în cele 2 zile de eveniment.

Evenimentul va debuta la Pavilionul Central de la Romexpo pe 5 octombrie, la ora 9.30 cu speechul de deschidere, urmat de programul de conţinut de la cele 5 scene IMWorld susţine de speakeri internaţionali, precum:

• Nathan Watershouse, CEO OI Engine IDEO Innovation, are peste 10 ani de experienţă alături de IDEO, una din cele mai importante companii de consultanţă în inovaţie din lume. Va susţine o prezentare despre creativitate şi instrumentele cu ajutorul cărora aceasta poate fi pusă în valoare la locul de muncă.

James Bidwell, CEO al platformei Springwise, agregator al celor mai promiţătoare companii noi la nivel mondial, va susţine o prezentare despre trend-urile în digital şi IT.

Markus Kramer, Partner Brandaffairs, este specialist în brand management şi poziţionare strategică, lucrând de-a lungul anilor în poziţii de top în marketing pentru Aston Martin, Harley-Davidson sau Vertu.

Rowan Merewood, Developer Advocate în cadrul biroului Google din Regatul Unit, este implicat direct în proiectul Accelerated Mobile Pages (AMP), programul open-source ce facilitează oricui accesul la îmbunătăţirea versiunilor mobile ale site-urilor.

Cea de-a doua zi are ca punct central prezentarea lui Dr. Patrick Kramer, Chief Cyborg Officer la DIGIWELL, care va susţine o sesiune despre bio-hacking şi “Internet-of-US”, o idee nouă care presupune că în viitor toate persoanele vor fi conectate prin implanturi de chip-uri în creier. În plus, pentru a demonstra conceptul, speakerul va alege un voluntar din audienţă pentru implantarea unui chip NFC/RFID în mână. Celelalte scene vor fi ocupate de Dr. Jillian Ney, primul doctor în Social Media din Marea Britanie, specializată în Comportament Digital, Geertjan Wielenga, Principal Product Manager  ORACLE, care va susţine o sesiune despre folosirea JavaScript de companii sau Robert Kubis, Cloud Developer Advocate Google UK, care va discuta despre îmbunătăţirea experienţei utilizatorului pentru aplicaţii.

Soluţii personalizate pentru fiecare business

În ceea ce priveşte oferta de soluţii prezentate de expozanţii IMWorld, aceasta include domeniile: infrastructură, securitate, managementul riscului, CRM, ERP, SaaS, aplicaţii şi software enterprise, soluţii cloud device-uri, IoT (Internet of Things), digital marketing, e-commerce şi soluţii de optimizare a business-urilor online.

Internet of Things nu mai este doar un concept, este mai real ca niciodată şi poate simplifica activitatea de zi cu zi la birou, salvând astfel bani şi timp. La eveniment vor fi prezentate şi sistemele automatizate pentru smart office, smart home sau chiar smart city. Reprezentanţii companiilor pot consulta noile soluţii de CRM, ERP, conferinţă video, software de banking sau tehnologie machine to machine.

Specialiştii Dev pot testa robotul programatic Pepper care poate fi învăţat limbi străine şi care răspunde la interacţiune umană sau demo-uri folosind Arduino şi prezentări interactive. În plus, aceştia pot participa la provocările expozanţilor de a interacţiona live cu softul din spatele roboţilor din standul Raiffeisen Bank, astfel încât să modifice mişcările şi comportamentul acestora.

Pentru cei interesaţi de soluţii pentru marketing, expozanţii vor aduce cele mai noi tehnologii digitale de plată online, vor împărtăşi tips&tricks pentru actualizările din SEO sau AdWords, şi vor fi prezentate demouri live pentru aplicaţii şi platforme mobile.

În plus, la eveniment pot fi testate cele mai noi device-uri: branduri noi de telefoane smart sau noi modele de la branduri cunoscute, Virtual Reality, drone şi tehnologii avansate.

Networking la cel mai înalt nivel

La Internet & Mobile World 2016 vor participa factori de decizie în proporţie de peste 35%, din industrii precum: IT, Ecommerce, Banking, Media şi Publicitate, FMCG şi Producţie, Retail, HoReCa sau Sănătate şi Farmaceutice. Prin aplicaţia MyConnector, participanţii la eveniment vor putea vedea lista participanţior şi a expozanţilor, vor putea discuta direct şi programa întâlniri pentru zilele evenimentului.

Accesul pentru cele 2 zile se face pe baza biletelor achiziţionate în prealabil. Profesioniştii de marketing şi programare pot accesa conţinut specializat pe cele 2 scene dedicate din cadrul evenimentului, Marketing-Innovation Stage şi Dev Stage. Numărul de bilete pentru aceste scene este limitat, achiziţionarea lor se poate face pe site-ul http://www.imworld.ro.

Alătură-te conversaţiei în social media folosind #IMWorld

--

Partenerul principal este Telekom Romania

Partenerii de scene sunt Microsoft, MasterCard , Raiffeisen Bank, MiniCRM.

Sponsorii evenimentului sunt: Xerox, Medialine, Likeit Solutions, Hewlett Packard Enterprise, Metro Systems, Luxoft, Accenture, QuickMobile, Avangate, Syswin Solutions, M247 Europe, RINF Tech, Orange, Avaya/Felix Telecom, Maguay, Bitdefender, HTC, Voxility, Luxoft Training, Viva Telecom.

Partenerul creativ este Quart.

Parteneri media principali: Adevărul, Kiss FM, Comunic.ro, Forbes.

Parteneri media: Adhugger, Agora, Antena Play, Business24, Cariere, CloudMag.ro, Comunicatedepresa.ro, CTRL-D, Elevate, Hotnews, IAA, Ibusiness, IQads, IT Channel, IT Trends, Learning Network, Magazinul Progresiv, Market Watch, MediaTRUST, New Edition News, Network Marketing Forum, SMARK, Softbinator, Softead, Tech Café, Trends HRB, Today Software Magazine, Telco Professionals, Tech Cafe, Wall-Street.ro, Yoda.ro, Zelist, Ziare.com.

d
Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite