Cine vorbeşte la evenimentul toamnei din online, „Internet and Mobile World“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Internet and Mobile World se va desfăşura la Romexpo
Internet and Mobile World se va desfăşura la Romexpo

Internet and Mobile World 2012 va găzdui între 19-21 septembrie profesionişti internaţionali din domeniul online şi mobile, aflaţi în premieră în România. Peste 70 de speakeri vor prezenta soluţii, studii de caz şi tendinţele următorilor ani pe teme de digital marketing, mobile, social media, e-commerce, software as a service, cloud, web design şi development.

Structurat pe două mari zone: expoziţie şi conferinţă, Internet and Mobile World 2012 pune la dispoziţia profesioniştilor din IT, marketing şi online şansa de a dezbate noile direcţii de performanţă în business, alături de cei mai buni specialişti în domeniul digital şi mobile, în sesiuni extraordinare de conferinţă.

Specialiştii Facebook vor susţine în prima zi a evenimentului un seminar cu uşile închise, dedicat exclusiv profesioniştilor din top management. Seminarul Weronikai Sobolak, Client Partner – Global Marketing Facebook, are ca scop stabilirea celor mai bune metode prin care un brand poate crea o conexiune puternică cu consumatorii săi şi prezentarea felului în care modele tradiţionale de marketing se pot actualiza pentru a beneficia de noile oportunităti ale momentului.

Cea de-a doua zi va fi dedicată unui seminar aplicat, deschis oricărui vizitator al evenimentului, cu insight-uri concrete şi soluţii pe care Facebook le oferă pentru a ajuta business-urile să crească.

Google se alătură evenimentului prin intermediul unui keynote, susţinut de Doina Costache, Mobile Advertising Guru. In contextul in care internetul e din ce în ce mai accesat de pe smartphone-uri,  informaţiile din cadrul prezentării le vor fi de folos profesioniştilor care vor să construiască strategii de business inovatoare cu ajutorul canalului de mobile.

Mari agenţii de publicitate vor participa la eveniment

James Temple, Vice President R/GA, Londra, agenţia premiată cu Titanium Grand Prix şi Cyber Grand Prix la Cannes Lions, prezintă în conferinţă dedicată noua arhitectură a relaţiei pe care brandurile o dezvoltă alături de consumatorii lor din perspectiva ecosistemelor digitale, a serviciilor şi a experienţelor interconectate.

Idei inovatoare propun şi Yasmin Coelestine Nestlen & Chad Cribbins, Asociate Creative Directors la Sapient – cea mai mare companie de servicii de marketing şi tehnologie la nivel global, Angeli Beltran, Managing Director, Dentsu – cea mai importantă agenţie din Asia, Dick Buschman, Founder Achtung – una dintre cele mai premiate agenţii din Olanda. Sesiunile punctează schimbările pe care emergenţa tehnologiei le-a generat în relaţia brandurilor cu clienţii lor şi felul în care acestea pot fi transformate în beneficii.

Getty Images, cea mai importantă bancă de imagini la nivel global, completează prin reprezentantul său Gillesz Schippers, Marketing Director North Europe, cu o sesiune care aduce în atenţie oportunităţile oferite de crowdsourcing şi modificările produse prin democratizarea conţinutului.

IBM, Ericsson, Microsoft, Omnilogic, Oracle, VMWare, Cisco, Zitec, Distinct, 10gen, Serverdensity, UberVu,  Padicode, SEO monitor, Lyris, Gloople sunt doar o parte din companiile ale căror reprezentanţi vor interacţiona cu profesioniştii IT, developeri şi freelanceri, entuziaşti online în sesiuni axate pe exemple şi soluţii concrete de creştere a profitabilităţii şi optimizare a modelelor de business, campanii strălucite, multipremiate internaţional şi solutii tehnice de viitor. Toate acestea pot inspira noi direcţii de performanţă, de împrospatare a business-ului tradiţional sau de generare a unor noi proiecte în domeniul tehnologiilor online.

Puteţi să citiţi pe „National Post“ în următoarele zile un interviu cu organizatorul evenimentului, Cristian Hossu. Se vor discuta şi subiecte legate de eveniment, dar şi piaţa online din România. 

Tehnologie



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite