AUDIO Cele 5 semne de credibilitate ale unui website

0
0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cele 5 semne de credibilitate ale unui website              FOTO: www.flickr.com
Cele 5 semne de credibilitate ale unui website              FOTO: www.flickr.com

Tuturor ni s-a întâmplat. Cauţi ceva pe Google şi intri pe un website, iar când se încarcă îţi spui: „hmm... ceva e aiurea aici”. Şi te întorci la motorul de căutare. Orice lucru bun începe cu un plan. Iată cele 5 semne de credibilitate pe care trebuie să le bifezi atunci când vrei un website bun.

Este într-adevăr ceva „aiurea” cu website-urile fără credibilitate, iar consumatorii le recunosc instinctiv. Dar de cele mai multe ori, nu înţeleg ce îi face să treacă mai departe.

1.Design bun şi uşor de folosit

Dacă website-ul arată că şi când ar veni dintr-o capsulă a timpului din anii 1990, nu e de bine. Deşi anii `90 nu par prea departe, pe internet poate părea acum un secol. Primele impresii pot dura o veşnicie online şi dacă impresia pe care şi-o fac vizitatorii tăi este una de design depăşit şi navigare chinuitoare: este clar. Vei pune oamenii pe fugă. Probabil chiar către concurenţa ta. Ai nevoie de un website curat în care informaţia este uşor de găsit.

2. Menţine publicitatea la minim

Dacă sunt multe anunţuri publicitare mesajul către vizitator este „punem mai mult preţ pe clickurile pe care le dai pe anunţuri, decât pe grija de a te informa”. Bannerele care promovează propriile produse şi servicii sunt ok dar cu moderaţie, deci trebuie utilizate, dar mai puţin.

3. Actualizează conţinutul permanent

Website-urile care nu au informaţii noi, nici măcar o dată la 3 luni, spun vizitatorilor: „nu ne pasă de prezenţa online”. Cu toţii ştim că trebuie să menţinem datele de contact actualizate dar la fel de importante sunt paginile „€œdespre noi” sau cele de servicii. Iar dacă vrei într-adevăr să spui - „€œnoi suntem în actualitate şi ştim despre ce vorbim”, începe un blog şi actualizează-l des. Blogurile fac minuni în asigurarea de credibilitate şi sunt grozave pentru a aduce trafic din motoarele de căutare.

4. Transparenţa. Arată cine eşti cu ADEVĂRAT

Dacă website-ul face să se observe greu cine este în spatele cortinei, mesajul către vizitatori este „suntem dubioşi”. Compania este condusă de oameni, nu-i aşa ? Este bine să dai o tentă umană prezenţei tale online. Oamenii vor să ştie că pot avea încredere în companie, adică în cei din culise, care pot fi traşi la răspundere dacă Doamne fereşte se întâmplă ceva.
 
Nu-i lăsa să-şi imagineze la întâmplare cum arată personalul din comapanie pentru că nu vor rămâne destul timp cât să-şi dea seamă. Creează o pagină specială „despre noi” cu oameni reali. De asemenea, asigură-te că oamenii listaţi pot fi uşor de contactat, deoarece acest lucru îi va linişti pe vizitatori şi le va spune „suntem aici pentru voi”.

5. Declaraţii uşor de verificat

Dacă compania are multe caracterizări, certificate, garanţii şi promisiuni, fără a oferi o cale de verificare a acurateţii sau valabilităţii acestora, mesajul către vizitatori este de fapt „spunem orice ca să prindem un client “. Dacă spui cât de grozavă este compania ta – fii pregătit să şi dovedeşti acest lucru. Dacă există certificări, arată link-ul către compania de certificare. În business lauda te ajută, deci mândreşte-te cu articolele bune despre companie, dacă există.

Aceştia sunt cei mai importanţi 5 factori care te ajută să transmiţi încredere online. Ţine minte aceste reguli, salvează-le dacă e nevoie pentru că un website fără credibilitate nu doar că ţine pe loc compania, dar pierde ocazii pentru noi angajamente.

Opinii


Ultimele știri
Cele mai citite