5 motive să incluzi iaurtul grecesc în dietă

5 motive să incluzi iaurtul grecesc în dietă

Iaurtul grecesc conţine probiotice, este mai scăzut în lactoză şi are un conţinut dublu de proteine comparativ cu iaurtul obişnuit.

Toate iaurturile sunt surse de calciu, proteine, zinc, potasiu, vitamina B6 şi vitamina B12. Ceea ce distinge iaurtul grecesc de iaurtul normal este textura sa mai groasă şi cremoasă, deoarece zerul este îndepărtat.

Ştiri pe aceeaşi temă

Este sursă bogată de proteine

Iaurtul are o cantitate mult mai mare de proteine decât laptele, pe care corpul o foloseşte pentru a-şi construi muşchii, oasele, cartilajul, pielea şi părul. Proteina este, de asemenea, unul dintre principalele substanţe nutritive care furnizează energie şi transferă substanţe, cum ar fi oxigenul, prin membranele celulare. Obţinerea dozei de proteine din iaurtul grecesc este importantă pentru sistemul imunitar, pentru nervi şi pentru echilibrarea lichidelor din organism.

Este o bună sursă de probiotice

Dintre toate iaurturile, iaurtul grecesc conţine o cantitate mare de probiotice, care sunt bacterii sănătoase şi bune care menţin stomacul sănătos. Bacteriile bune trăiesc în intestine şi ajută la menţinerea sănătăţii tractului digestiv. Probioticele sunt excelente pentru sistemul digestiv şi în special pentru persoanele care suferă de sindromul intestinului iritabil.

Descoperă 5 motive pentru care e bine să inclzi iaurtul grecesc în dietă

 

De ce e bine să mănânci iaurt probiotic

Slăbeşte cu iaurt grecesc!

 

citeste totul despre: