Internetul este saturat de reclame mascate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

"Vrei să vezi silicoane?", "Află cum să-ţi măreşti penisul", "Slăbeşte rapid şi natural", "Află cum să scapi de impotenţă", "Trăieşte natural" sau "Tratează-te natural". Acestea sunt

"Vrei să vezi silicoane?", "Află cum să-ţi măreşti penisul", "Slăbeşte rapid şi natural", "Află cum să scapi de impotenţă", "Trăieşte natural" sau "Tratează-te natural". Acestea sunt câteva "îndemnuri" şi "provocări" care apar, din ce în ce mai des, pe monitoarele celor ce navighează pe internet. Majoritatea acestor mesaje sunt legături către diferite pagini care se doresc a fi distractive sau informative, dar care, de fapt, ascund magazine virtuale. Iar faptul că accesul la informaţia promisă este gratuit face ca reclama să aibă un succes din ce în ce mai mare.
"Comandă şi slăbeşte!"
Este o reţetă care s-a demonstrat eficientă în multe ţări şi care, încet, încet tinde să ocupe un loc important în paginile de internet autohtone. Ca în cazul oricărui tip de publicitate, mesajul primează. Totul este să atragă atenţia unui potenţial vizitator. şi pe o pagină de internet este suficient spaţiu şi timp pentru afişarea mesajelor "corecte". Pentru mulţi, de exemplu, este greu de rezistat unei promisiuni de slăbit rapid şi fără a renunţa la mâncărurile preferate. Pagini de genul "despreslăbire.ro", "herby.ro" sau "slăbiresănătoasă.ro" oferă detalii interesante despre metabolism, explică motive ale îngrăşării şi soluţii pentru slăbit, dar toate acestea, prin prisma acelor produse pe care ei le promovează. Iar în momentul în care vizitatorii ajung la posibilitatea de a comanda o "soluţie imediată", totul devine simplu, inclusiv preţurile par "corecte".
Mărirea penisului & impotenţa se pretează la internet
Reclamele pentru tratarea impotenţei, mărirea penisului sau stoparea ejaculării premature sunt, după cele de slăbit, de jucării sexuale sau de discuţii şi filmuleţe "încinse", dintre cele mai des întâlnite. şi reprezintă genul de promovare care se pretează la internet. Mai ales pentru că este aproape imposibil de verificat dacă aceia care se uită sau cumpără au peste 18 ani. Iar sugestiile sunt cât se poate de tentante. "Cu doar 20 de dolari poţi deveni mândru de penisul tău", "Scapă repede de impotenţă cu ajutorul pastilelor AS" sau "Transformă-te într-un mascul feroce! Cumpără-ţi ghidul despre mărirea penisului" sunt mesajele care încearcă să transfere atenţia vizitatorului de la informaţia prezentată către opţiunea "Comandă acum". Totul este organizat în mod profesionist, cu poze, exemple, poveşti ale celor care au beneficiat deja de produsele respective şi care, indiferent ce promovează, exultă: "Ce-ar fi fost viaţa mea fără acest tratament?", "Ce m-aş fi făcut dacă n-aş fi descoperit acest miracol?" sau "Acum sunt mult mai sigur pe mine şi viaţa mea s-a schimbat radical! Încearcă şi tu!". Opţiunea de a comanda, a afla informaţii sau doar a vizita acest tip de pagini este, evident, în puterea "infonautului", dar succesul pe care îl au aceste reclame demonstrează că alegerea fiecăruia se poate schimba destul de uşor, dacă se întâlneşte cu o promovare eficientă.

Societate



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite