RADET a luat amendă de 20.000 de lei, după ce bucureştenii din mai multe sectoare au rămas fără apă caldă
0Regia Autonomă de Distribuţie a Energiei Termice (RADET) a fost amendată cu 20.000 de lei de Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor al Capitalei, pentru nerespectarea clauzelor din contract, după ce bucureştenii din trei sectoare nu au avut apă caldă mai multe zile la rând.
„Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor, prin Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Bucureşti, a sancţionat Regia Autonomă de Distribuţie a Energiei Termice Bucureşti RADET cu amendă contravenţională în valoare de 20.000 lei, conform prevederilor OG 21/1992 privind protecţia consumatorilor, art. 51(1) lit. c, pentru nerespectarea clauzelor contractual“, scrie Mediafax.
Marius Dunca, preşedintele ANPC, a declarat că reaminteşte tututor că drepturile consumatorilor trebuie respectate, iar obligaţiile asumate prin contracte trebuie îndeplinate, în timp ce oamenii nu trebuie să plătească apa rece la preţ de apă caldă.
De asmenea, reprezentanţii ANPC susţin că în data de 9 octombrie, ca urmare a numeroaselor reclamaţii primite de la asociaţiile de proprietari, s-a dispus un control pentru verificarea respectării drepturilor consumatorilor la furnizorul de apa caldă RADET.
„În urma controlului, s-a dispus ca RADET să acorde diminuările (la facturile de apă caldă - n.r.) conform prevederilor art. 7, alin. 3, lit. a din contractul încheiat tuturor asociaţiilor de proprietari afectaţi“, mai informează sursa citată.
RADET a anunţat anterior că vor avea facturile diminuate bucureştenii din sectoarele 2, 3 şi 4, care au fost afectaţi de lipsa apei calde.
Articole pe aceeaşi temă
Divizarea producătorului de energie termică ELCEN s-a încheiat. Urmează fuziunea cu RADET