Vasluienii spun pas audienţelor online

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Vasluienii vin la Primărie să stea de vorbă faţă în faţă cu edilii
Vasluienii vin la Primărie să stea de vorbă faţă în faţă cu edilii

Pe site-ul Primăriei Vaslui pot fi acordate audienţe online, însă vasluienii preferă întâlnirile directe cu edilii. Numai unsprezece cetăţeni şi-au postat problemele pe internet şi doar trei au primit răspuns.

Cel mai vechi mesaj postat pe pagina de internet a Primăriei Vaslui datează din luna mai. Cineva care semnează „Maria, locatară a blocului 311“, le aduce la cunoştinţă edililor că în zonă sunt „cel puţin 10 câini“ foarte agresivi, în special cu cei mici. „Copiii refuză să mai iasă în faţa blocului sau să se ducă la şcoală neînsoţiţi“, se plânge femeia, care le cere edililor să ia măsuri în acest sens.

Aşteaptă de luni întregi un răspuns de la şefi

Administratorii site-ului par să fi dat „ignore“ mesajului, de vreme ce femeia revine cu o altă postare, în data de 25 august, relatând aceeaşi situaţie. Mihai Iacob este un alt vasluian care a apelat la internet pentru a-şi spune oful. Şi Iacob atenţionează Primăria că mai mulţi câini comunitari îi terorizează pe locatari, însă nici el nu a primit răspuns. Iar Ana Maria Chiratcu aşteaptă de mai bine de două luni un răspuns de la edili cu privire la actele neceare pentru construirea unui balcon.

Potrivit viceprimarului Daniel Neacşu, responsabili cu răspunsurile la mesajele postate pe internet sunt cei de la Departamentul Audienţe şi purtătorul de cuvânt al instituţiei, Geanina Clitemnestra Tofan. „Sunt mesaje vechi, care au fost preluate pe e-mail şi s-a răspuns prin e-mail. De aceea nu apare pe site răspunsul, ca la altele“, a explicat Tofan motivul pentru care doar 3 din cele 11 mesaje postate de cetăţeni au primit răspuns.

Nici telefonul nu sună prea des

Vasluienii care nu au acces la un calculator conectat la internet pot transmite mesaje edililor la numărul de telefon 0800.800.780. Deşi apelurile sunt gratuite, nici această metodă nu e de succes. De la începutul acestui an, „telefonul primarului“ a sunat de 86 de ori, sesizările privind starea proastă a şoselelor, ce ţin de Poliţia Comunitară sau de Urbanism.

„Într-adevăr, audienţele online nu se bucură de mult succes. Oamenii preferă să vină direct la noi, considerând probabil că vor reuşi să-şi expună mai bine problemele“, a precizat viceprimarul Daniel Neacşu. De la începutul mandatului, cei trei edili din Primărie au acordat aproximativ 3.000 de audienţe.

Vaslui



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite