Şcoala de vară de astronomie, la Bârlad: „Descoperă universul”

Promotia 2013 a Scolii de vară de astronomie Bârlad FOTO Facebook

În perioada 11 – 14 iunie 2014, Observatorul Astronomic şi Astroclubul “Perseus” din cadrul Muzeului “Vasile Pârvan” din Bârlad va organiza cea de-a treia ediţie a şcolii de vară de astronomie “Descoperă Universul!”. Cursul este gratuit.

Şcoala de vară de astronomie este un bun prilej pentru tineri, elevi şi studenţi să se implice într-o activitate extraşcolară şi să afle mai multe informaţii despre spaţiul cosmic şi Univers. În cadrul şcolii de vară de astronomie se vor desfăşura mai multe cursuri de astronomie, prezentate de o parte din membrii cu experienţă al astroclubului “Perseus”.

"Această activitate este principalul program educaţional din cadrul departamentului de astronomie al instituţiei noastre, şi treptat a devenit o activitate ce se desfăşoară cu regularitate în fiecare an în luna iunie”, a declarat Ciprian Vântdevară, muzeoraful organizator.

Prezentările  se vor desfăşura după un program bine stabilit. Începând de miercuri 11 iunie şi până sâmbătă 14 iunie 2014, între orele 19:00 – 21:30, se vor desfăşura cursuri teoretice, iar după ora 21:30, cursanţii vor putea observa prin telescoapele din dotarea Observatorului Astronomic.

Activitatea se va desfăşura la sediul Observatorului Astronomic, la secţia Ştiinţele Naturii, de pe strada Republicii nr. 235. În ziua de vineri 13 iunie, cursurile se vor desfăşura la Planetariu (Pavilionul “Marcel Guguianu”), str. “Marcel Guguianu” nr. 4.

Programul detaliat este pe site-ul AstroBârlad la secţiunea Noutăţi din Astronomie http://astrobarlad.wordpress.com.

Cei interesaţi sunt aşteptaţi miercuri 11 iunie, de la ora 19:00 la sediul Observatorului.

Vaslui